Blue Shift ?????
Fra : news.tele.dk

Dato : 03-09-03 18:52

Hejsa

Ka det virkelig passe at Half-Life: Blue Shift ikke har nogen CD-Key ???
For jeg har lige købt Half-Life: Generation.....

Mvh. Lars S. Jensen

Lars-S-J@Post4.Tele.Dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 03-09-03 19:13

news.tele.dk mumbled his insignificant opinion in:

> Hejsa
>
> Ka det virkelig passe at Half-Life: Blue Shift ikke har nogen CD-Key
> ??? For jeg har lige købt Half-Life: Generation.....

Blueshift er ikke med i generation pakken?

Min indeholder 3 cd'ere med halflife, opposing force & counterstrike, hver
med sin key

Fra : Sune Storgaard

Dato : 03-09-03 21:42

Lars S. Jensen mumbled his insignificant opinion in:

http://www.softfair.dk/shoppen/vare.php3?vid=4309&time=1062613211&tilbage=%2Fgenerelt%2Ffind.php3%3Fsite%3DS%26time%3D1062613185%26type%3DR%26s%25F8geord%3DHalf-Life%26site%3DS

www.tinyurl.com er fin til den slags

> Inden du udtaler dig om mere !!!!!!!!

"Half-Life 3rd Generation"
^^^
En lille afgørende forskel
Se her hvordan den almindelige generationspack ser ud
http://www.counter-strike.net/pics/hlgen.jpg

fut: dk.computer.first-person-shooter

!!!!!!!!!!!!

Fra : Dan Stanley

Dato : 03-09-03 21:38

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news.tele.dk mumbled his insignificant opinion in:

> Blueshift er ikke med i generation pakken?
>
> Min indeholder 3 cd'ere med halflife, opposing force & counterstrike, hver
> med sin key

Blue shift er med I Half-Life Generation
Sidder selv med den.
jeg har 2 keys til pakken

Dan

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 04-09-03 02:35

"Dan Stanley" <info@cmd-media.dk> wrote in message
> Blue shift er med I Half-Life Generation
> Sidder selv med den.
> jeg har 2 keys til pakken
Folk kalder dem alle generation da der på alle 3 pakker kun står generation,
men for ikke at skabe forviring tror jeg, har webbutikker del dem op i
generation, 2. generation og 3. generation.

generation: half-life og opposing force, den første pakke der udkom.
2. generation: half-life, cs retail og opposing force
3. generation: half-life, cs retail, opposing force og blue shift. (desuden
følger der 3 cs brugbar keys med til den gamle af denne hvor den nye der
vist kun er 1)

nu også nogle enktle der kalder 3. generation for generation repack, ved
ikke lige om det er den nye pakke hvor der kun følger 1 key med, har selv
kun generation, samt 2. generation da webbutikke kagede i det da de troede
2. generation var 3. geneartion, men fik da et par gratis spil ud af det
oven i så.

Hygge

AngelFire

Fra : Dan Stanley

Dato : 04-09-03 09:56

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2. generation var 3. geneartion, men fik da et par gratis spil ud af det

Ja du har nok ret.
I højre hjørne for neden på bagsiden af min står der med småt, Half Life
Generation 3

dan