Hvilket teleselskab er det?
Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 03-09-03 18:32

Denne eftermiddag hørte jeg tilfældigt Østjyllands Radio, hvor der var et
interview med en Rikke fra et forholdsvis nystartet teleselskab på
Ebeltoftkanten. De skulle kunne tilbyde så at sige alle teleydelser til
konkurencedygtige priser.

Desværre kom jeg "ind" i interviewet på et tidspunkt, hvor selskabets navn
ikke blev nævnt.

Kan nogen her fortælle mig, hvilket selskab der er tale om?

--
Venligst Lars
Hovedaftalen for gravhunde:

Fra : danni plougmann

Dato : 03-09-03 18:44

kan det mon være rikke frank jørgensen Tele2 der er tale om.
jeg fandt det her med google
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=rikke+teleudbyder&meta=
<------ husk at få = med

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 03-09-03 18:52

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in

> kan det mon være rikke frank jørgensen Tele2 der er tale om.
> jeg fandt det her med google

Tak for svaret, men det er det desværre ikke. I interviewet blev det nævnt,
at de kun er 5 ansatte i selskabet, og at de kører på TDC's net lidt a la
Telmore. de er kun få måneder gamle og har lige nu 60 (skriver treds)
kunder på Djursland, og skal op på ca 1500 for at nå break even.

Og nu er jeg jo lokalpatriot, og overvejer i forvejen at skifte fra TDC,
derfor er det lidt spændende

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-09-03 18:57

"Lars M. Pedersen" <Lars@NOSPAMtyf.dk> wrote in message
> [...]
> Telmore. de er kun få måneder gamle og har lige nu 60 (skriver treds)
> kunder på Djursland, og skal op på ca 1500 for at nå break even.

Derfor kan man da godt have arbejdet i Tele2, og fået insider viden.. og
derefter brugt viden til egen fordel i et nyt firma?

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 03-09-03 19:05

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in

> Derfor kan man da godt have arbejdet i Tele2, og fået insider viden.. og
> derefter brugt viden til egen fordel i et nyt firma?

Det er da rigtigt, men det kommer jeg jo ikke nærmere hendes teleselskab af

Nå men jeg sidder lige og bladrer samtlige Jubii's bud på teleselskaber
igennem

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-09-03 19:02

"Lars M. Pedersen" <Lars@NOSPAMtyf.dk> skrev i en meddelelse

> Og nu er jeg jo lokalpatriot, og overvejer i forvejen at skifte fra TDC,
> derfor er det lidt spændende

Har du ikke kunne finde noget på telestyrelsens hjemmeside?

> [...]
> Gravhunde er ansat til at gø og blive kløet på maven.
> Gravhunde er fritaget for alle andre pligter end ovenstående.
Thomas

---
Garanteret virusfri med AGV!

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 03-09-03 19:07

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@REMOVEstofanet.dk> wrote in

> Har du ikke kunne finde noget på telestyrelsens hjemmeside?

Tak for hintet. Det prøver jeg lige.

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 03-09-03 19:50

> [...]
> navn ikke blev nævnt.
>
> Kan nogen her fortælle mig, hvilket selskab der er tale om?

Tak for inputtene til Jer alle. Jeg har fundet selskabet. Det er
http://www.telejylland.dk/ hvis andre skulle have interesse.

Fortsat god aften.

Fra : michael

Dato : 03-09-03 20:15

Det er nok M1 som er hjemmehørende i Ålborg, de kører på TDCs net

Mic