flere og flere spørgsmål
Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 03-09-03 18:14

hmmm det er da ikke godt man sidder på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk man
bliver mere og mere forvirret, hvad er nu det for noget med dyrelæger, er de
ikke goe nok, en dame kommer for at hentes hendes kat og den ligger død på
gulvet, nej nej nej skræk og rædsel!!!!!! hvordan finder man ud af om ens
dyrelæge er go nok, vi har lige fået ny og skal ned til ham for første gang
på fredag ????

Fra : Pia J

Dato : 03-09-03 18:26

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen@paradis.dk> wrote in message
> gulvet, nej nej nej skræk og rædsel!!!!!! hvordan finder man ud af om ens
> dyrelæge er go nok, vi har lige fået ny og skal ned til ham for første
gang
> på fredag ????

Så længe han ikke hedder Breth Hansen, er det nok ikke så galt endda

:Pia

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 03-09-03 20:13

Hej Henrik

Heldigvis er der rigtig langt imellem dyrlæger af
Jens Breth Hansens slags, så jeg tror ikke at du
behøver at være nervøs, hvis blot du holder dig fra
Breth Hansen'erne. Evt. kan du fortælle hvilket
område du bor i, så er der nok nogle der kan anbefale
en dyrlæge i området.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 03-09-03 20:21

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Breth Hansen'erne. Evt. kan du fortælle hvilket
> område du bor i, så er der nok nogle der kan anbefale

Jeg bor i Langå ved Randers, jeg har snakket en del efterhånden med ham om
problemerne med afro (se tidligere indlæg adfærdsproblemer mig eller
kattens) det er den lokale dyrelæge i Langå og i en telefon virker han
utrolig flink, om det er mig eller ham der har ringet snakker han alligevel
gerne 20 minutter, han blev ikke engang sur i sidste uge da han ringe og
havde snakket og snakket og jeg sagde at jeg ville undersøge om jeg kunne få
strømdåsedufte dimsen et andet sted fordi han ikke havde den hjemme men jeg
kender ham da ikke ud over det, og så lige det med ham den skumle dyrelæge
og tænkte han oss måtte have lydt flink siden folk turde tiltro dem deres
kæledyr chok !

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 03-09-03 21:01

Henrik Ø. Knudsen skrev i en meddelelse...

> [...]

> og tænkte han oss måtte have lydt flink siden folk turde tiltro dem deres

Hej Henrik

Når du nu har snakket så godt i telefonen med dyrlægen i Langå så mener jeg
bestemt at du skal give ham en chance med en konsultation også.
Hvis det viser sig at det bare ikke virker rigtigt, kan jeg på det varmeste
anbefale min dyrlæge i Randers, Erik Garbus. Han har altså forstand på katte
og deres slaver og jeg ville ikke bytte ham for noget - det tror jeg især
Gizmo sætter pris på for han elsker altså manden over alt på jorden. Jeg kom
også lige til at se på hjemmesiden at han også tager sig af
adfærdsvanskeligheder hos kat, så måske det var værd at overveje hvis I
bliver ved at have problemer med Afro. Du får lige hjemmesideadressen - den
er www.vorupdyrehospital.dk

Held og lykke med foretagendet.

Mvh Tina - og Gizmo, Freya og Devi der samstemmende giver Garbus et Paws Up

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-09-03 17:21

In article <3f563f0d$0$24614$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Henrik Ø.
Knudsen <henrik.knudsen@paradis.dk> wrote:

> og så lige det med ham den skumle dyrelæge
> og tænkte han oss måtte have lydt flink siden folk turde tiltro dem deres
> kæledyr chok !

Tror nok det osse har noget at gøre med hans discount-priser
Folk tænker nok ikke umiddelbart på, at der kunne ligge noget skummelt
bag, at han er _så_ billig...