Manual til VP 2003T
Fra : Henrik Henriksen

Dato : 03-09-03 17:18

Er der nogen der kan henvise til et sted hvor der findes manualer til Volvo
motorer eller evt. har en tegning? Jeg har en VP2003T fra 1992. Kølesystemet
er ikke som vist i manualen der er fra slutningen af 80'erne. Den tynde
slange der går til ekspansionbeholderen kommer på min motor fra
turbokølingen. I manualen kommer den fra forsiden af termostaten. Der er
sikkert tale om en nyere version af motoren. På Volvo's hjemmeside er det
ikke lykkedes mig at finde manualer.

mvh Henrik

Fra : Ole Vognsen

Dato : 13-09-03 22:25

"Henrik Henriksen" <henriksen@po.ia.dk> wrote in message news:<3f561445$0$13172$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> sikkert tale om en nyere version af motoren. På Volvo's hjemmeside er det

Hej Henrik.
Prøv at tage et kik på WWW://motoren.ath.cx der kan du måske finde hvad du søger.
Med venlig hilsen
Ole Vognsen

Fra : Rose

Dato : 14-09-03 10:03