sms til e-mail
Fra : Lise

Dato : 03-09-03 14:58

Hej

Er der nogen der ved, hvordan man sender en sms til e-mail. Troede det var
noget med at taste mailadressen først og så sende til 200.. men jeg bliver
ved med at få fejlmeldinger tilbage.

Kan I hjælpe?

MVH Lise

http://www.cinemaonline.dk

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 03-09-03 15:11

>Er der nogen der ved, hvordan man sender en sms til e-mail. Troede det var
>noget med at taste mailadressen først og så sende til 200..
[...]

Det er det også, i hvert fald på TDC's net ....

Beskeden skal indeholde <emailadresse> <mellemrum> <beskeden>
og så sender du til nummer: 200 ....

>.. men jeg bliver
>ved med at få fejlmeldinger tilbage.
>
>Kan I hjælpe?
[...]

Hvad lyder fejlen på?

Hvilken operatør har du iøvrigt?

Henrik

Fra : Lise

Dato : 03-09-03 15:20

"Henrik Koksby Hansen" <Henrik@K0ksby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er det også, i hvert fald på TDC's net ....
>
> Beskeden skal indeholde <emailadresse> <mellemrum> <beskeden>
> [...]

Der står: "Results Fejl i mail adressen: ? e' SMSCONTENT:" og så står den
del af sms'en, som den har cuttet af, gerne de sidste par ord. Jeg modtager
kun en del af sms'en, også selvom den kun fylder ganske lidt. Sært.

Jeg har for øvrigt telmore. Må prøve og kontakte dem.

MVH Lise

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 03-09-03 17:42

> [...]
>kun en del af sms'en, også selvom den kun fylder ganske lidt. Sært.
>
>Jeg har for øvrigt telmore. Må prøve og kontakte dem.

Jeg har også Telmore og Nokia 6100 ... Det virker fint.

Har du forsøgt at bruge * istedet for @ ?

Henrik

Fra : BG

Dato : 03-09-03 18:02

On Wed, 3 Sep 2003 15:57:56 +0200, "Lise" <lisesbrevkasse@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>noget med at taste mailadressen først og så sende til 200.. men jeg bliver

Pröv med at sende til +35840517476

Det er en finsk gratis tjenste.

Börje, fra Sverige

Fra : Claus Nielsen

Dato : 03-09-03 18:33

> <emailadresse> <mellemrum> <beskeden>
>
> Pröv med at sende til +35840517476
>
> Det er en finsk gratis tjenste.
>
> Börje, fra Sverige

Det koster så 2,70 kr pr sms.... Husk lige på det.

mvh Claus

Fra : BG

Dato : 03-09-03 20:19

On Wed, 3 Sep 2003 19:33:00 +0200, "Claus Nielsen" <cnie02@kom.auc.dk>
wrote:
>var
>bliver

>Det koster så 2,70 kr pr sms.... Husk lige på det.

eller 0,19 kr pr sms...

Fra : Teis Jacobsen

Dato : 08-09-03 00:46

"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse

> eller 0,19 kr pr sms...

Det er jo udlandet... ?

Fra : BG

Dato : 08-09-03 19:02

On Mon, 8 Sep 2003 01:45:50 +0200, "Teis Jacobsen"
<NOSPAMteis@kampsax.dtu.dk> wrote:

>"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse

>Det er jo udlandet... ?

Ja, Finland og Sverige er udlandet. Helt korrekt.

Der er priser fra 0.19kr/sms også til udlandet...

og hvis du er uheldig og betaler mer... (

http://osbymikro.tk
http://2sms.tk
info@osbymikro.tk.remove_th.is