/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Kom så Telmore
Fra : JK


Dato : 03-09-03 13:59

Hvad med Telmore kom lidt op af starthullerne.

Først sænkede CBB prisen på MMS

Nu sænker de prisen på GPRS.

Så Telmore hvis ikke vi skal skifte til CBB så kom med en udmelding.

JK



 
 
Carsten Riis (03-09-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 03-09-03 14:21

JK wrote:
>
> Hvad med Telmore kom lidt op af starthullerne.
>
> Først sænkede CBB prisen på MMS
>
> Nu sænker de prisen på GPRS.
>
> Så Telmore hvis ikke vi skal skifte til CBB så kom med en udmelding.


Rolig nu, priserne skal nok falde.


(hvad med at du skriver til Telmore og spørger dem om en tidshorisont
for deres prissænkninger på MMS- og GPRS-området)


--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk

Tom (03-09-2003)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 03-09-03 17:02



> (hvad med at du skriver til Telmore og spørger dem om en tidshorisont
> for deres prissænkninger på MMS- og GPRS-området)

Deres terminer holder jo alligevel ikke (se i bagklogskabens ulidelig klare
lys).

--
Tom



Steven Nybo Andersen (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 04-09-03 03:00


"JK" <packer@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:3f55e569$0$13182$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvad med Telmore kom lidt op af starthullerne.
>
> Først sænkede CBB prisen på MMS
>
> Nu sænker de prisen på GPRS.
>
> Så Telmore hvis ikke vi skal skifte til CBB så kom med en udmelding.
>
> JK


Nu er der jo kvalitetsmæssigt en VERDEN til forskel. Der er jo nogle der
IKKE kun satser på at det skal være
så billigt som muligt men så godt og billigt som muligt.

Men altså hvis du vil over til CBB og vil overlæsses med tonsvis af
ligegyldige tekniske problemer og irriterende finurligheder så
er du da velkommen. Personligt kan jeg godt undvære CBB / Sonofon og deres
meningsløse og til tider undelige
problemer og skavanker.

Og så kan du iøvrigt vinke pænt farvel til alt hvad der hedder god
kundeservice og ordnede forhold hvis altså du
skifter til CBB. Det selskab skraber sku bunden mere og mere. Jojo -
kvalitet koster skam penge og der er derfor at CBB
er en kende billigere end telmore. Alene Sonofons dækning (eller mangel på
samme) er jo en skandale i sig selv.
Ikke en pris jeg på vilkår ville betale for et få så ringe en operatør men
ok jeg kommer jo også direkte fra Skodafon og
deres elendige net og service. Jeg errindrer at jeg sad EN HEL TIME og
ventede på at kundeservice gad at tage deres telefon.
Hos telmore ringer du op og talemaskinen når ikke engang at sige velkommen
hos Telmore før at du har en flink medarbejder i røret.

Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.
Så jo - jeg ved hvad jeg snakker om.



Claus E Beyer (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Claus E Beyer


Dato : 04-09-03 06:21

"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3f569c4f$0$97223$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF,
> Alcatel One Touch Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.
> Så jo - jeg ved hvad jeg snakker om.

Skal der prales lidt, så vil jeg da også forsøge mig:
Ericsson GH174, Ericsson NH99 (NMT), Motorola 7500, Ericsson GA318,
Bosch Dual Com 738, Siemens C25, Motorola M3888, Nokia 3210, Motorola T180,
Nokia Card Phone 2.0, Ericsson A2618s, Nokia 3310, Motorola T260, Ericsson T65,
Ericsson A1018s, Ericsson R600.

Nogle af ovenstående er den seneste tid solgt/foræret væk.

Claus


Steven Nybo Andersen (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 05-09-03 02:39


"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bj6i82$ftcn7$1@ID-62896.news.uni-berlin.de...
> "Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f569c4f$0$97223$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>
> > Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF,
> > Alcatel One Touch Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.
> > Så jo - jeg ved hvad jeg snakker om.
>
> Skal der prales lidt, så vil jeg da også forsøge mig:
> Ericsson GH174, Ericsson NH99 (NMT), Motorola 7500, Ericsson GA318,
> Bosch Dual Com 738, Siemens C25, Motorola M3888, Nokia 3210, Motorola
T180,
> Nokia Card Phone 2.0, Ericsson A2618s, Nokia 3310, Motorola T260, Ericsson
T65,
> Ericsson A1018s, Ericsson R600.

hehe

ja det kan enhver jo komme og sige men hvis du ser nærmere på listen så er
det ikke almindelige telefoner jegf har haft flest
af. De fleste er en kombination af en computer / PDA og en telefon hvilket
også går godt i spænd med min syn på den salgs
altså at det ikke er størrelsen der er vigtig efter min mening. Derimod har
kvaliteten, antallet af brugbare funktioner, datakraft o.s.v. der
er den røde tråd for mig. Derfor har mine telefoner altid været lidt store
og folk har altid grint lidt hånligt over dem og jeg har lagt ryg til mangt
en dum kommentar om mursten og jeg ved ikke hvad. Til gengæld har jeg næsten
altid på et tidspunkt kunne grine lidt af dem når de har smidt deres små
skodtelefoner ud fordi de ikke virker ordentligt. Det har til tider moret
mig meget og har lært mig at man ikke altid skal gå efter det små men mere
efter kvaliteten af det man køber.



Steven.

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.
Så jo - jeg ved hvad jeg snakker om.



Claus E Beyer (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Claus E Beyer


Dato : 05-09-03 10:19

"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3f57e8cc$0$54815$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:bj6i82$ftcn7$1@ID-62896.news.uni-berlin.de...
>> "Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> skrev i en meddelelse
>> news:3f569c4f$0$97223$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

>>> Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF,
>>> Alcatel One Touch Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.
>>> Så jo - jeg ved hvad jeg snakker om.

>> Skal der prales lidt, så vil jeg da også forsøge mig:
>> Ericsson GH174, Ericsson NH99 (NMT), Motorola 7500, Ericsson GA318,
>> Bosch Dual Com 738, Siemens C25, Motorola M3888, Nokia 3210, Motorola
> T180,
>> Nokia Card Phone 2.0, Ericsson A2618s, Nokia 3310, Motorola T260, Ericsson
T65,
>> Ericsson A1018s, Ericsson R600.

> hehe

> ja det kan enhver jo komme og sige ...

Det lyder næsten som om at du ikke tror på mig?!

Ericsson GH174 købte jeg den 23.12.1993 og Ericsson R600 i juni 2003 og alle de
andre derimellem i årenes løb.

Claus


Steven Nybo Andersen (08-09-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 08-09-03 01:54


"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bj9ki6$g8n1v$1@ID-62896.news.uni-berlin.de...
>
> > hehe
>
> > ja det kan enhver jo komme og sige ...
>
> Det lyder næsten som om at du ikke tror på mig?!

Nej jeg tror dig skam men der er ikke noget særligt i de mobiler du har
haft.
Altså misforstå mig nu ikke - de er sikkert udenmærkede telefoner men de
er stadig kun mobiltelefoner. Det er ikke halve computere som mange af dem
jeg har haft er det.
Det er det jeg mener.

>
> Ericsson GH174 købte jeg den 23.12.1993 og Ericsson R600 i juni 2003 og
alle de
> andre derimellem i årenes løb.

Ja dengang kunne de stadig lave gode telefoner af og til. Mange fra den tid
var i ordets bogstavelige forstand ikke
til at slå i stykker med mindre du brugte decideret vold. Tabte man sin
mobil samlede man den bare op og tørrede støvet af.
I dag går de i stykker bare man ser på dem desværre.

Steven.

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.
Så jo - jeg ved hvad jeg snakker om.



Fischer (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 05-09-03 10:39

> ja det kan enhver jo komme og sige men hvis du ser nærmere på
> listen så er det ikke almindelige telefoner jegf har haft flest af.

Jeg synes faktisk at 57% af dine telefoner (Motorola Flare, Nokia 2110i,
Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch Com) virker ret almindelige?

Min egen liste må jeg hellere holde for mig selv. Jeg synes faktisk det
tenderer det maniske med så mange telefoner.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Steven Nybo Andersen (08-09-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 08-09-03 01:48


"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3f5859b8$0$24731$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > ja det kan enhver jo komme og sige men hvis du ser nærmere på
> > listen så er det ikke almindelige telefoner jegf har haft flest af.
>
> Jeg synes faktisk at 57% af dine telefoner (Motorola Flare, Nokia 2110i,
> Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch Com) virker ret almindelige?

Ikke One Touch Com. Det er en PDA der er bygget sammen med en mobiltelefon.
Den er - tro mig - meget anderledes end de fleste mobiler. Resten havde jeg
INDEN jeg fik
det syn og interesse for mobiler som jeg har idag og de er alle meget
specielle fra andre såkaldte "normale" mobiler.

> Min egen liste må jeg hellere holde for mig selv. Jeg synes faktisk det
> tenderer det maniske med så mange telefoner.

Nu vel. Hver sin interesse.

Der er jo nogle der går mere op i det end andre

Steven



Telmore - Frank Rasm~ (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 04-09-03 08:05

"JK" <packer@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:3f55e569$0$13182$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvad med Telmore kom lidt op af starthullerne.
>
> Først sænkede CBB prisen på MMS
>
> Nu sænker de prisen på GPRS.
>
> Så Telmore hvis ikke vi skal skifte til CBB så kom med en udmelding.

Jamen, det gør vi så. Følg med i medierne de kommende dage, måske allerede
idag.

Med venlig hilsen


Frank Rasmussen
Telmore A/S



Claus E Beyer (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Claus E Beyer


Dato : 04-09-03 08:24

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
news:3f56e426$0$13175$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> "JK" <packer@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f55e569$0$13182$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

>> Så Telmore hvis ikke vi skal skifte til CBB så kom med en udmelding.

> Jamen, det gør vi så. Følg med i medierne de kommende dage, måske allerede
> idag.

Vi (pluralis modestiæ/pluralis majestatis) venter i spænding.

Claus


Fischer (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 04-09-03 13:47

> > Hvad med Telmore kom lidt op af starthullerne.
> > Først sænkede CBB prisen på MMS
> > Nu sænker de prisen på GPRS.
> > Så Telmore hvis ikke vi skal skifte til CBB så kom med en udmelding.
>
> Jamen, det gør vi så. Følg med i medierne de kommende dage,
> måske allerede idag.

Skal vi tolke Telmore Pro som svar på CBB's lave GPRS og MMS priser?
For så er min logik smuttet.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Lasse Hedegaard (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 04-09-03 13:58

Fischer skrev:

>Skal vi tolke Telmore Pro som svar på CBB's lave GPRS og MMS priser?
>For så er min logik smuttet.

Frank siger, at prisen på GPRS og MMS nok skal falde:

|Jeg kan bare ikke lige røbe hvornår og hvor meget, desværre...... Nu
|må vi lige se reaktionerne på dette tiltag, men vi holder øje

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Dennis Pedersen (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 04-09-03 16:44


"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message
news:3f5734bc$0$24624$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > > Hvad med Telmore kom lidt op af starthullerne.
> > > Først sænkede CBB prisen på MMS
> > > Nu sænker de prisen på GPRS.
> > > Så Telmore hvis ikke vi skal skifte til CBB så kom med en udmelding.
> >
> > Jamen, det gør vi så. Følg med i medierne de kommende dage,
> > måske allerede idag.
>
> Skal vi tolke Telmore Pro som svar på CBB's lave GPRS og MMS priser?
> For så er min logik smuttet.

Apropo Telmore Pro - hvor er det lige 'hagen' er ved det?
Så vidt jeg kan læse er der kun fordele (lavere SMS pris, lavere minut
takst) og en oprettelse på 199,-
Er den eneste catch oprettelsen på de 199 eller har jeg overset noget med
småt et sted?


/Dennis



Lasse Hedegaard (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 04-09-03 17:04

Dennis Pedersen skrev:

>Apropo Telmore Pro - hvor er det lige 'hagen' er ved det?

Oprettelsesgebyret

>Så vidt jeg kan læse er der kun fordele (lavere SMS pris, lavere minut
>takst) og en oprettelse på 199,-
>Er den eneste catch oprettelsen på de 199 eller har jeg overset noget med
>småt et sted?

Næh. Du betaler 199,- i oprettelse, og får så en lavere SMS- og
minutpris. Senere vil der komme andre tiltag for Pro-kunder.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Ole Rasmussen (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 04-09-03 17:58



Hej

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>>Så vidt jeg kan læse er der kun fordele (lavere SMS pris, lavere minut
>>takst) og en oprettelse på 199,-
>>Er den eneste catch oprettelsen på de 199 eller har jeg overset noget med
>>småt et sted?

>Næh. Du betaler 199,- i oprettelse, og får så en lavere SMS- og
>minutpris. Senere vil der komme andre tiltag for Pro-kunder.

Ja, og du får taletid for alle 199,-kr. !

Vi kan altså konkludere at for abonnenter der opretter sig fra og med
idag vil det være mere end dumt at oprette det "gamle" abb. da
"forskellen er ens", man får blot billigere priser ved at oprette Pro
versionen.

Dem der ser ud til at blive sorteper er de nuværende kunder som vil
skifte til Pro, som jeg ser det kommer de til at betale kr. 199,- for at
skifte, uden at de får taletid for pengene, i modsætning til nyoprettede
Pro kunder. - Eller har jeg overset noget ?

Den korte version:

Nye kunder opretter Pro, betaler kr. 199,- og får taletid for alle
pengene.

Gamle kunder der vi skifte betaler kr. 199,- men får "kun" billigere
priser, men ikke taletid for de 199,- kr.


--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Ole Rasmussen (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 04-09-03 18:12



Hej

Ole Rasmussen <newsfeed@melby-online.dk> wrote:

>Den korte version:

>Nye kunder opretter Pro, betaler kr. 199,- og får taletid for alle
>pengene.

>Gamle kunder der vi skifte betaler kr. 199,- men får "kun" billigere
>priser, men ikke taletid for de 199,- kr.

Og så kunne jeg jo fortsætte:

Løsningen for nuværende kunder på ovenstående "Problem" kunne være at
oprette sig som ny kunde med et Pro abb. og bede om at få sit/sine
nummer/numre porteret fra Telmore Free til Telmore Pro.

På denne måde får man taletid for alle de 199,- kr. Så opsiger man
naturligvis sit Free abb. og for overflyttet/indbetalt evt. indestående
til det nye Pro abb.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Lasse Hedegaard (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 04-09-03 18:30

Ole Rasmussen skrev:

>På denne måde får man taletid for alle de 199,- kr.

Nej! De 199,- er et gebyr for at få "konverteret" abonnementet.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Lasse Hedegaard (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 04-09-03 18:28

Ole Rasmussen skrev:

>Ja, og du får taletid for alle 199,-kr. !

Næh, de 199,- er et gebyr for at skifte.

>Vi kan altså konkludere at for abonnenter der opretter sig fra og med
>idag vil det være mere end dumt at oprette det "gamle" abb. da
>"forskellen er ens", man får blot billigere priser ved at oprette Pro
>versionen.

Nej - de 199,- får man IKKE taletid for.

>Dem der ser ud til at blive sorteper er de nuværende kunder som vil
>skifte til Pro, som jeg ser det kommer de til at betale kr. 199,- for at
>skifte, uden at de får taletid for pengene, i modsætning til nyoprettede
>Pro kunder. - Eller har jeg overset noget ?

Ja.

Hvis man blot fik taletid for pengene, så var der jo ingen grund til
ikke at skifte, for hvorfor ikke indbetaling 199,- - når man jo
alligevel skal indbetale på et eller andet tidspunkt.

>Den korte version:
>
>Nye kunder opretter Pro, betaler kr. 199,- og får taletid for alle
>pengene.

Nej - de betaler 199,- for at oprette et abonnement - og får for 199,-
kr. taletid. De kan vælge at betale 199,- ekstra, for at blive
Pro-kunde, men de har stadig kun 199,- kr. taletid.

>Gamle kunder der vi skifte betaler kr. 199,- men får "kun" billigere
>priser, men ikke taletid for de 199,- kr.

Ja - præcis som nye kunder.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Ole Rasmussen (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 04-09-03 22:18



Hej Lasse

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Nej - de 199,- får man IKKE taletid for.

Nu må du styre dig Tror du jeg sidder og skriver det hvis ikke jeg
først har undersøgt sagen.

Kig på linket heruder, så vil du aller øverst på siden, med fremhævet
skrift, se at du ved nyoprettelse får taletid for alle pengene,
nøjagtigt som ved Free abb.

https://sec.telmore.dk/tilmelding.html

Så min "opskrift" er korrekt !

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Lasse Hedegaard (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 04-09-03 22:32

Ole Rasmussen skrev:

>Nu må du styre dig Tror du jeg sidder og skriver det hvis ikke jeg
>først har undersøgt sagen.

Jeg kender dig ikke, og det er set før...

>Kig på linket heruder, så vil du aller øverst på siden, med fremhævet
>skrift, se at du ved nyoprettelse får taletid for alle pengene,
>nøjagtigt som ved Free abb.
>
>https://sec.telmore.dk/tilmelding.html

Det link er til tilmelding til Telmore Free, ikke Telmore Pro.

Her er et citat fra https://sec.telmore.dk/personlig/telmore_pro.html
:

|Er du ikke kunde hos TELMORE, opretter du dig først som kunde her.
|Efter du har oprettet dig som TELMORE kunde, får du din egen
|personlige side, hvor du kan tilmelde dig TELMORE Pro.

Altså, først skal man oprette sig som "almindelig" Telmore-kunde,
dette koster 199,- som man får som taletid. Herefter kan man opgradere
til Telmore Pro, hvilket koster 199,- som man IKKE får som taletid.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon.

Ole Rasmussen (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 05-09-03 09:13



Hej

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>>Nu må du styre dig Tror du jeg sidder og skriver det hvis ikke jeg
>>først har undersøgt sagen.

>Jeg kender dig ikke.

Utroligt, jeg har ellers været aktiv her på nettet siden foråret 1987,
længere end de fleste....

Dam, så hurtigt du er, jeg slettede ellers det indlæg en 4 - 5 minutter
efter jeg havde uploadet der netop i erkendelse af at du plejer at
være rimeligt velorienteret om emnet, så jeg ville lige checke op på det
een gang til.

>Altså, først skal man oprette sig som "almindelig" Telmore-kunde,
>dette koster 199,- som man får som taletid. Herefter kan man opgradere
>til Telmore Pro, hvilket koster 199,- som man IKKE får som taletid.

Og altså ialt betale kr. 398,- for at få et Pro abb. (nye kunder)

Nu er det jo normalt således at folk læser overskrifter, og måske det
der står med fremhævet skrift, og hvis det så vækker interesse så læser
man også det med småt. Og jeg vil til enhver tid fastholde at når man
fra en side som kun og udelukkende omhandler Pro abb. trykker sig videre
til tilmeldingsiden, så forventer man helt automatisk at denne side også
_kun_ omhandler Pro abb. og ikke at man bliver sendt til Telmore's
generelle tilmeldingside.

Under alle omstændigheder er det ikke godt nok som det er nu (med hensyn
til tilmelding) Der burde under tilmelding være to tekster/knapper:

Tilmeld dig til Telmore Free, tryk her:
Tilmeld dig til Telmore Pro, tryk her:

De to ting skal være adskilt, så der ikke er nogen muligheder for
misforståelser, og det er der som det pt. er sat op.

Men, du havde ret ! - Og derfor slettede jeg også mit indlæg efter få
minutter.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Per Thomsen (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 05-09-03 10:04

> >Altså, først skal man oprette sig som "almindelig" Telmore-kunde,
> >dette koster 199,- som man får som taletid. Herefter kan man opgradere
> >til Telmore Pro, hvilket koster 199,- som man IKKE får som taletid.
>
> Og altså ialt betale kr. 398,- for at få et Pro abb. (nye kunder)
>
> Nu er det jo normalt således at folk læser overskrifter, og måske det
> der står med fremhævet skrift, og hvis det så vækker interesse så læser
> man også det med småt. Og jeg vil til enhver tid fastholde at når man
> fra en side som kun og udelukkende omhandler Pro abb. trykker sig videre
> til tilmeldingsiden, så forventer man helt automatisk at denne side også
> _kun_ omhandler Pro abb. og ikke at man bliver sendt til Telmore's
> generelle tilmeldingside.
>
> Under alle omstændigheder er det ikke godt nok som det er nu (med hensyn
> til tilmelding) Der burde under tilmelding være to tekster/knapper:
>
> Tilmeld dig til Telmore Free, tryk her:
> Tilmeld dig til Telmore Pro, tryk her:
>
> De to ting skal være adskilt, så der ikke er nogen muligheder for
> misforståelser, og det er der som det pt. er sat op.
>
Jeg er enig - der står ikke noget forkert på Telmore's side (vedr. denne
sag), men det burde fremgå mere tydeligt, at man skal have Free før man kan
få Pro.

Per



Ole Rasmussen (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 04-09-03 22:39



Hej Lasse

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Nej - de 199,- får man IKKE taletid for.

Hm, hvis du nu fraTelmore's forside, klikker oppe til højre ved omtalen
af det nye Pro abb. og derefter klikker på på ordet "her" under
beskrivelsen for folk som endnu ikke er kunder, så havner du på
nedenstående (link) og øverst på siden står der meget klart og tydeligt
at man får taletid for kr. 199,- Og da denne side jo omtaler Pro
abonnementet, (man kommer til den under præsentationen af Pro) kan det
kun betyde at hvad der står på siden gælder Pro abb.

I modsat fald syntes jeg man skulle se at få siden omformuleret,
alternativt lave en side specifikt for Pro abb.

https://sec.telmore.dk/tilmelding.html


--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Lasse Hedegaard (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 04-09-03 22:45

Ole Rasmussen skrev:

>Hm, hvis du nu fraTelmore's forside, klikker oppe til højre ved omtalen
>af det nye Pro abb. og derefter klikker på på ordet "her" under
>beskrivelsen for folk som endnu ikke er kunder, så havner du på
>nedenstående (link)

Ja, men det vil være en idé at læse afsnittet færdig, inden man
klikker på linket

Se - <her> er linket, som går til den helt alm. tilmelding.

|Er du ikke kunde hos TELMORE, opretter du dig først som kunde <her>.
|Efter du har oprettet dig som TELMORE kunde, får du din egen
|personlige side, hvor du kan tilmelde dig TELMORE Pro.

>og øverst på siden står der meget klart og tydeligt
>at man får taletid for kr. 199,-

Det er en helt almindelig tilmelding, ikke noget Pro her.

>Og da denne side jo omtaler Pro
>abonnementet, (man kommer til den under præsentationen af Pro)

Man kommer til den når man skal tilmelde sig, som man skal gøre lige
gyldigt om man ønsker det almindelige abonnement, eller Telmore Pro.

>kan det kun betyde at hvad der står på siden gælder Pro abb.

Uenig, der er jo tale om en anden side - du klikker på et link, og
kommer til en ny side. I afsnittet under <her>-linket, står der, at
man efterfølgende skal tilmelde sig Telmore Pro, hvis man ønsker det.

>I modsat fald syntes jeg man skulle se at få siden omformuleret,
>alternativt lave en side specifikt for Pro abb.

Der står tydeligt, at man FØRST skal oprette et almindeligt
abonnement, hvorefter man så kan opgradere til Telmore Pro.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon.

Steven Nybo Andersen (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 05-09-03 02:59

Jeg er sku mere spændt på om hvad der ellers kommer af tiltag.
Hvis der IKKE kommer nogle sådanne specielle muligheder for PRO-kunder
er det sku et lidt tyndt grundlag at opgradere til PRO. da man så reelt ikke
får
noget specielt ud af sine 199 kr men derimod skal ringe mindst 1334 minutter
før
pengene er tjent hjem (sms ikke iberegnet) . Med mit forbrug svarer det
næste til et helt år eller mere.
Jeg fylder somregel op hver tredie måned med 100 kroner så det er sku en
lidt
kostelig erfære er jeg alvorligt bange for.

Så hvad er de umiddelbare fordele. 15 øre billigere taletid og 3 øre
billigere sms?
Der skal altså mere til at jeg skifter. Kom op af stolene og giv
pro-kunderne det de har betalt for
ellers skifter jeg personligt ikke.

Pas på jeres penge venner!!! Hvis ikke der er noget mere end en kende
billigere taletid er det en finte for
at tjene det gratis GPRS-fra i sommers hjem igen måske. Hvem ved??

Hvis ikke der sker andet end lidt billigere priser (vi snakker om markante
prisændringer eller yderligere muligheder for pro-kunder) ser jeg ingen
fornuft i at skifte. med mindre man har et MEGET stort forbrug naturligvis.


Steven.

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.
Så jo - jeg ved hvad jeg snakker om.



Henrik Stidsen (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 05-09-03 10:41

"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> wrote in
news:3f57ed73$0$54830$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Hvis der IKKE kommer nogle sådanne specielle muligheder for
> PRO-kunder er det sku et lidt tyndt grundlag at opgradere til
> PRO. da man så reelt ikke får
> noget specielt ud af sine 199 kr men derimod skal ringe mindst
> 1334 minutter før
> pengene er tjent hjem (sms ikke iberegnet) . Med mit forbrug
> svarer det næste til et helt år eller mere.

Nu er det jo også rettet mod erhvervskunder og den slags har det med
at have et stort telefonforbrug - mange af dem har i hvert fald - men
f.eks. Telia har priser helt ned til 40 øre/min for erhvervskunder,
det kan Telmore ikke konkurere med med Pro versionen. (Telias
prisside for erhverv giver en 404 så jeg kan ikke lige checke om det
stadig er sådan.)

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Steven Nybo Andersen (08-09-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 08-09-03 02:00


"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns93ED76CC69918HS235dk@130.225.247.90...
> "Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> wrote in
> news:3f57ed73$0$54830$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> > Hvis der IKKE kommer nogle sådanne specielle muligheder for
> > PRO-kunder er det sku et lidt tyndt grundlag at opgradere til
> > PRO. da man så reelt ikke får
> > noget specielt ud af sine 199 kr men derimod skal ringe mindst
> > 1334 minutter før
> > pengene er tjent hjem (sms ikke iberegnet) . Med mit forbrug
> > svarer det næste til et helt år eller mere.
>
> Nu er det jo også rettet mod erhvervskunder og den slags har det med
> at have et stort telefonforbrug - mange af dem har i hvert fald - men
> f.eks. Telia har priser helt ned til 40 øre/min for erhvervskunder,
> det kan Telmore ikke konkurere med med Pro versionen.

Nej det er dumt af Telmore at satse på erhvervslivet. Det minder om den gang
Club Blah Blah forsøgte at maskerede sit slemme navn og satsede på
erhvervslivet.
Det tror jeg måske ikke de to selskaber er gearet til desværre.

> (Telias
> prisside for erhverv giver en 404 så jeg kan ikke lige checke om det
> stadig er sådan.)

Typisk Telia tsk tsk tsk...

Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.
Så jo - jeg ved hvad jeg snakker om.



Ole Rasmussen (06-09-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 06-09-03 09:43



Hej

Er der nogen der kan finde abonnementsbetingelser for Telmore Pro på
Telmore's hjemmeside ? - Kan umiddelbart kun finde dem for Free. - Man
kunne måske forstille sig at der var visse ændringer og tilpasninger til
dette, måske andre priser på ekstraydelser osv. og måske andre priser på
"for lavt forbrug" m.v. ?

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

TELMORE - Lars Jakob~ (06-09-2003)
Kommentar
Fra : TELMORE - Lars Jakob~


Dato : 06-09-03 17:06

In article <jb7jlv8pki3ihrefo681bsd2jc5ee2aopm@62.243.74.163>, Ole
Rasmussen wrote:
> Er der nogen der kan finde abonnementsbetingelser for Telmore Pro på
> Telmore's hjemmeside ? - Kan umiddelbart kun finde dem for Free. - Man
> kunne måske forstille sig at der var visse ændringer og tilpasninger til
> dette, måske andre priser på ekstraydelser osv. og måske andre priser på
> "for lavt forbrug" m.v. ?

Det er et tillægs produkt, som ikke har ekstra betingelser tilknyttet.

--
Lars Jakobsen
TELMORE

Ole Rasmussen (07-09-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 07-09-03 15:26



Hej

TELMORE - Lars Jakobsen <ljnews@telmore.dk> wrote:

(snip: noget om abonnementsbetingelser for Telmore Pro)

>Det er et tillægs produkt, som ikke har ekstra betingelser tilknyttet.

Ok, tak !

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Thunderbird [7100] (09-09-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 09-09-03 20:44

On Thu, 4 Sep 2003 14:46:35 +0200, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

>> > Hvad med Telmore kom lidt op af starthullerne.
>> > Først sænkede CBB prisen på MMS
>> > Nu sænker de prisen på GPRS.
>> > Så Telmore hvis ikke vi skal skifte til CBB så kom med en udmelding.
>>
>> Jamen, det gør vi så. Følg med i medierne de kommende dage,
>> måske allerede idag.
>
>Skal vi tolke Telmore Pro som svar på CBB's lave GPRS og MMS priser?
>For så er min logik smuttet.

Så kom CBB så med deres Mobil Plus
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Karsten Andersen (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 10-09-03 08:14

Tue, 09 Sep 2003 21:44:25 +0200, skrev "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk>, på 18 linier, i
<acbslv0eq9orhte175qdholq2h7013jo8g@4ax.com>, :

>On Thu, 4 Sep 2003 14:46:35 +0200, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
>wrote:
>
>>> > Hvad med Telmore kom lidt op af starthullerne.
>>> > Først sænkede CBB prisen på MMS
>>> > Nu sænker de prisen på GPRS.
>>> > Så Telmore hvis ikke vi skal skifte til CBB så kom med en udmelding.
>>>
>>> Jamen, det gør vi så. Følg med i medierne de kommende dage,
>>> måske allerede idag.
>>
>>Skal vi tolke Telmore Pro som svar på CBB's lave GPRS og MMS priser?
>>For så er min logik smuttet.
>
>Så kom CBB så med deres Mobil Plus

Og Sonofon med samme pris som telmore bare uden start gebyr.
Hvem mon er den næste der sætter prisen længere ned.



--
Med venlig hilsen
Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Janus Sandsgaard (07-09-2003)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 07-09-03 17:16

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> writes:

> Jamen, det gør vi så. Følg med i medierne de kommende dage, måske
> allerede idag. Med venlig hilsen Frank Rasmussen Telmore A/S

Kult at Telmores direktør (?) blander sig på usenet. Det tror jeg sgu
ikke Henning Dyremose kunne finde på.

-j

--
Viden bliver ikke mindre af at blive delt - tværtimod!
http://akademiskopgavebank.dk

Tom (07-09-2003)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 07-09-03 20:00



> Kult at Telmores direktør (?) blander sig på usenet. Det tror jeg sgu
> ikke Henning Dyremose kunne finde på.

Så ville han vel også få så mange verbale klø at han hurtigt holdt op igen


--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK



Steven Nybo Andersen (08-09-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 08-09-03 02:03


"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:3f5b800f$0$48901$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> > Kult at Telmores direktør (?) blander sig på usenet. Det tror jeg sgu
> > ikke Henning Dyremose kunne finde på.
>
> Så ville han vel også få så mange verbale klø at han hurtigt holdt op igen
>

Ja og hvis Mogens Lykketoft sneg sig herind ville han omgående blive stemt
hjem og næste dag kunne finde
en shaver i morgenposten LOL


Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.
Så jo - jeg ved hvad jeg snakker om.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408878
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste