Gode romantiske film
Fra : Rikke & Brian

Dato : 03-09-03 13:01

Hej

Her hos os er det normalt mig der står for DVD indkøbene, så den står mest
på action, sci-fi og drama. Men min kæreste vil også gerne se film, men jeg
har ikke rigtig styr på hvilke gode film af den mere romantiske slags der er
kommet det sidste års tid, eller som er på vej.

Hun vil gerne se "Maid in Manhatten" men hvordan er den indenfor sin genre?

Ellers er hun mest til komedier(gerne kærligheds), drama og romantiske film.
Vi tænker på at købe "Far from heaven" kan den anbefales.

Ellers andre anbefalinger??

Kan lige sige hun sluger ikke alt råt, det skal være gode film indenfor
området. F.eks. synes hun Two Weeks Notice var dårlig, noget af det hun kan
lide er:
About a boy
Pretty Woman
Dirty Dancing
Moulin Rouge
Fornuft og følelse
Ørkendronningen Priscilla
Det er bare mænd
Fire bryllupper..

og mange flere. Kan I anbefale nogle nyere film, eller film der er på vej.

Mvh. Brian

Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
Kristian Brauner Kjeldsen

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/
O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a
clue? It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in
this class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more
daring, O Captain my Captain.

Fra : Kostas

Dato : 03-09-03 14:23

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote in

> [...]
>
> Ellers er hun mest til komedier(gerne kærligheds), drama og romantiske
> film. Vi tænker på at købe "Far from heaven" kan den anbefales.

nææ egentlig ikke...

Prøv med A Walk To Remember - ikke så forbandet sjov - men meget rørende
lille film.

> Kan lige sige hun sluger ikke alt råt, det skal være gode film
> indenfor området. F.eks. synes hun Two Weeks Notice var dårlig, noget
> [...]

My Big Fat Greek Wedding skal jeg jo foreslå...
Notting Hill
Jerry Maguire
Just Married (lidt fald-på-halen humor)

mvh

kostas
email@supertips.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-09-03 14:41

Kostas wrote:

Nu vil jeg lige advare mod de dårlige af disse film.. Kan godt lide de
andre, men præcis disse to skiller sig ud, på den negative måde :(

Filmen er utrolig forudsigelig og man føler man har set filmen (mange gange)
før. Intet nyt under solen...

> Just Married (lidt fald-på-halen humor)

Jeg sad og krummede tæer under den film.. Ved ikke om det er mig som er
blevet for gammel (det håber jeg ikke, jeg er kun 20) men filmen var direkte
pinlig. Det eneste jeg brød mig om ved filmen var Britanny Murhpy som jeg
helt godt kan lide.. Nammenam ...

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kasper Navrbjerg

Dato : 03-09-03 14:36

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote in message
> [...]
der er
> kommet det sidste års tid, eller som er på vej.

Hej Brian
Det sgu da enorm pænt af dig at stå for indkøbene, men "come on" hvis
hun er utilfreds med de gode action og SF film, så må hun jo selv ud og
købe romantik, ik?

Kasper

Fra : Rikke & Brian

Dato : 03-09-03 20:36

"Kasper Navrbjerg" <kana@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det sgu da enorm pænt af dig at stå for indkøbene, men "come on" hvis
> hun er utilfreds med de gode action og SF film, så må hun jo selv ud og

Det kan du selvfølgelig have ret i, men nu er det såen at jeg er på SU og
hun tjener pengene, så et eller andet sted, er det jo hendes penge jeg køber
for, så jeg ville gerne være lidt god ved hende engang i mellem (ikke for
tit, de skal ikke begynde at forvente noget vel...[IRONI]) så derfor min
forespørgsel

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 03-09-03 14:32

Fra : vadmand

Dato : 03-09-03 20:05

"Magnus Dreyer" <dinsdale@diku.dk> skrev i en meddelelse
> On Wed, 3 Sep 2003, Kostas wrote:

> Jeg har altid godt kunne lide Shop Around The Corner af Ernst Lubitsch.
> Det er selvfølgelig tusse gammel og sort-hvid. Den har inspireret You got
> mail, men er dog en del bedre.

Andre tussegamle, sort-hvide:

Prinsessen holder fridag/roman holiday

Byens Lys/City Lights.

Gode grine- og grædefilm.

Per V.

Fra : T. Liljeberg

Dato : 04-09-03 08:22

On Wed, 3 Sep 2003 21:04:56 +0200, "vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>"Magnus Dreyer" <dinsdale@diku.dk> skrev i en meddelelse

>Andre tussegamle, sort-hvide:
>
>Prinsessen holder fridag/roman holiday

Nu vi er igang med Audrey Hepburn, hvorfor så ikke Sabrina og
Breakfast at Tiffany's?

Af nyere er der nogle af John Cusacks film:
Serendipity
High Fidelity
Grosse Pointe Blank

Endeligt kan man vel ikke lave en list emed romantiske film, uden at
have klassikeren Casablanca med.

Tom

---
Puritanism: The haunting fear that someone,
somewhere, may be happy. - H.L. Mencken

Fra : Rasmus

Dato : 03-09-03 14:42

> [...]
> Fire bryllupper..
>
> og mange flere. Kan I anbefale nogle nyere film, eller film der er på vej.

- Romeo + Roliet
- Strictly Ballroom
- Titanic
- Amelie (måske lidt off topic)
- Things You Can Tell Just By Looking At Her (Super film)
- Meet Joe Black
- Family Man
- What Women Want (Titlen siger vel alt

Af film på vej der nok bliver i genren er:
- Seabiscuit (Skulle være største girly film i 2003 (Premiere 3. okt))
- Alex and Emma (Den skulle være ret god har jeg hørt (Premiere Feb2004))

/Rasmus

Fra : Rikke & Brian

Dato : 03-09-03 20:38

"Rasmus" <mail@REMOVE.rwj.dk> skrev i en meddelelse

> - Romeo + Roliet
> - Strictly Ballroom
> - Amelie (måske lidt off topic)
Jepper også nogen af vores begge favoritter (ja jeg kan altså også godt lide
den slags...så kom det frem)

> - Family Man
> - What Women Want (Titlen siger vel alt

Ok film, men ikke nogen vi gider eje.

> - Titanic
CRAP

> - Things You Can Tell Just By Looking At Her (Super film)
Kender ikke, men nu vil jeg da finde ud af hvad det er for en.

> - Meet Joe Black

Har tænkt på længe om det var noget

Fra : Rasmus

Dato : 03-09-03 21:32

> Kender ikke, men nu vil jeg da finde ud af hvad det er for en.

Nu når jeg tænker over det er den måske ikke så romantisk.... Men filmen er
stadig god.... Rigtig gode skuespiller-præstationer

/Rasmus

Fra : SJ

Dato : 04-09-03 00:48

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3f5642ed$0$81$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> CRAP

Hvorfor det?

---

Fra : Rikke & Brian

Dato : 04-09-03 06:32

"SJ" <rebelheartSTART_DELETEAFreeAndUnitedIrelandDELETE_STOP@jubiimail.dk>
skrev i en meddelelse news:3f567dbc$0$54832$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
> meddelelse news:3f5642ed$0$81$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Hvorfor det?

Det ved jeg ikke helt!! men måske fordi jeg synes historien var for lige ud
af landevejen, effekterne var gode dengang, men ikke når man ser den i dag.
Det var for flot, selv de skrækkelige ting, ´filmens personer rørte mig
ikke, og det skal de altså i den slags film for jeg synes den er god. Den
eneste scene jeg husker derfra som berørte mig lidt, var da de sejlede væk
fra de folk der lå i vandet.
Den film fanger mig bare overhovedet ikke, så derfor er den crap for mig.
Det er sådan en stor historie som jeg godt synes de kunne have fået mere ud
af.

Mvh. Brian

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 04-09-03 16:24

> [...]
> Det er sådan en stor historie som jeg godt synes de kunne have fået mere

Kan kæresten lide den?

Fra : Rikke & Brian

Dato : 04-09-03 17:21

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> Kan kæresten lide den?

Første gang da vi så den i biffen, synes hun den var god, men efter hun har
genset den synes hun også den er dårlig.

Mvh. Brian

Fra : Ghost

Dato : 03-09-03 14:48

Far From Heaven er en glimrende film, men den skal nok ikke ses, hvis man
går efter en decideret romantisk film. Det er mest af alt et drama... meget
flot fotograferet i øvrigt.

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3f55d983$0$15619$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Jesper

Dato : 03-09-03 14:49

> [...]

> Ellers er hun mest til komedier(gerne kærligheds), drama og romantiske film.
> Vi tænker på at købe "Far from heaven" kan den anbefales.

The Bishop's Wife fra 1947 er en klassefilm!

http://us.imdb.com/title/tt0039190/

IMDB brugere giver den 7,6/10

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-09-03 14:52

Hej!

Rikke & Brian wrote:

> Ellers andre anbefalinger??

Ingen har vist nævnt 'Casablanca' endnu. Klassikeren med Humprey Bogart! Ellers
kan i også overveje 'Sliding Doors' med Gwyneth Paltrow... Den er faktisk ganske
ok.

--
Mvh, Kim Voss Schrader (som dog normalt ser dyster Sci-Fi :))

Fra : Rikke & Brian

Dato : 03-09-03 20:39

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Ellers
> kan i også overveje 'Sliding Doors' med Gwyneth Paltrow... Den er faktisk

Ja den kan hun også godt lide.

Fra : Maria

Dato : 03-09-03 15:02

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3f55d983$0$15619$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Ellers andre anbefalinger??

Hej,

"Bridget Jones's Dagbog" - den første jeg lige tænkte på...

MVH Maria

Fra : vadmand

Dato : 03-09-03 20:06

"Maria" <maria@REMOVEelvis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Hej,
>
> "Bridget Jones's Dagbog" - den første jeg lige tænkte på...

"Mens du sov" med Sandra Bullock - sjov, sød og r.omantisk.

Per v.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 03-09-03 20:39

> [...]
> >

> Hej,
>
> "Bridget Jones's Dagbog" - den første jeg lige tænkte på...

Står i samlingen, glemte den bare, rigtig god

Fra : Peter

Dato : 03-09-03 15:16

Rikke & Brian wrote:

> [...]
> Fire bryllupper..
>
> og mange flere. Kan I anbefale nogle nyere film, eller film der er på vej.

Hvis hun kan lide dem, vil hun helt sikkert også kunne lide:

Requiem for a dream
Man bites dog
Happiness

Og ellers er der jo altid den romantiske tåreperser:

Houston 500

/Peter

Fra : Rikke & Brian

Dato : 03-09-03 20:40

"Peter" <noneof@your.biz> skrev i en meddelelse

> Hvis hun kan lide dem, vil hun helt sikkert også kunne lide:
>
> Requiem for a dream
Lige denne her tror jeg ikke hun kan lide, har selv set den og synes den er
kanon, men den er sgu for mørk for hende.

> Man bites dog
> Happiness
Kender ikke disse to, er vi i samme boldgade som Requiem?

Fra : Peter

Dato : 04-09-03 10:47

Rikke & Brian wrote:

> Lige denne her tror jeg ikke hun kan lide, har selv set den og synes den
> er kanon, men den er sgu for mørk for hende.

> Kender ikke disse to, er vi i samme boldgade som Requiem?

Troede ellers at den var tydelig nok, men burde nok i tilbageblik have sat
en enkelt ind. Mit indlæg var ment som en joke - de nævnte film høre
alle til blandt de sorteste, sygeste, mest forskruede film jeg lige kunne
komme på. Kunne ikke dy mig for at nævne dem som forslag på søde,
romantiske pigefilm... Så for at gøre det helt klart: Ingen af de nævnte
film vil falde i god jord hos din kæreste... Trust me

/Peter

Fra : Rikke & Brian

Dato : 04-09-03 11:31

> [...]
> romantiske pigefilm... Så for at gøre det helt klart: Ingen af de nævnte
> film vil falde i god jord hos din kæreste... Trust me

Okay, nu falder ti-øren, men jeg kan nu selv godt lide Requiem som jeg
skrev, så det kunne da være jeg skulle kigge på de andre, er de gode, eller
nævnte du dem kun for jokens skyld ?

Mvh. Brian

Fra : Peter

Dato : 04-09-03 12:14

Rikke & Brian wrote:

> [...]
> skrev, så det kunne da være jeg skulle kigge på de andre, er de gode,
> eller nævnte du dem kun for jokens skyld ?

Houston 500 var kun for jokens skyld - den har du helt sikkert ikke lyst til
at se.

De to andre - Man Bites Dog og Happiness var seriøst nok ment - bare ikke
som romantiske film. Kan helt klart begge anbefales.

Og skal jeg ligefrem anbefale en romantisk film - for real denne gang -
synes jeg helt klart at det er en mangel, at "Amelie" ikke er nævnt endnu.
En på alle måder fremragende film.

/Peter

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 03-09-03 15:32

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev:

>Ellers andre anbefalinger??

Serendipity

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-09-03 16:12

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> escribió en el
mensaje news:hqublv4e1rgsr8sgdu4l87uepuoin54op2@4ax.com...

> Serendipity

Den, Notting Hill og Bridget Jones's Dagbog for lige en ekstra stemme
fra mig af, derudover vil jeg gerne anbefale den engelske patient.
Jeg vil dog gerne stemme imod requiem for a dream, en ganske fantstik
film, men dog ikke særlig romantisk.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Malene Hald

Dato : 09-09-03 18:38

> Serendipity

- Hvis du kan lide den, må du gerne købe min DVD! Den var saftpetervæltemig
langtrukken .... øvs, og set ti gange før! (Skal lige siges at MIN
dvdsamling er halvt tegnefilm og halvt romantiske film ...)

Andre forslag:

- Vild med Martha (Martha Meet Frank, Daniel & Laurence) - virkelig kanon
med Monica Potter & argh ... hvad hedder han nu! Gutten fra Shakespeare in
Love, som forresten nok også er i din kærestes smag ..

- Fools Rush In (Matthew Perry & Salma Hayek)

- Grease (måske mere bare lidt kult for musical freaks)

- Three to Tango (undervurderet, synes jeg film, med Matthew Perry & Neve
Campbell)

- Frenck Kiss (Meg Ryan & kevin Kline)

- Mansfield Park (Jonny Lee Miller og et pigebarn hvis navn jeg har glemt -
lavet efter bog af Jane Austen, som også har skrevet Sense & Sensibility -
så her kan jeg også nævne "Emma" med Gwyneth Paltrow, og "Pride &
Prejudice", som er den bedste Austen filmatisering, men som desværre ikke
kan fåes herhjemme ... -men tv2 sender den ca. en gang om året!)

- Notting Hill (of course med Hugh Grant)

- You've Got Mail

- Da Harry Mødte Sally (ret underholdende med Meg Ryan & Billy Crystal)

- 10 Things I Hate About You (RIGTIGT teenageflick, men er nu ret sød ....)

- Wedding Planner (med J-lo:)

- Sweet Home Alabama (med Reese Witherspoon - overraskende god)

- De gode gamle - Pigen Holly, My Fair Lady, Sound of Music, Prinsessen
holder fridag, Casablanca, Sabrina ... disse er godt nok allerede nævnt, men
de er gode nok til at blive nævnt igen:)

Malene

Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 04-09-03 09:26

> [...]
> Fire bryllupper..
>
> og mange flere. Kan I anbefale nogle nyere film, eller film der er på vej.

Den første film jeg tænkte på (utroligt den ikke er blevet nævnt i den
efterhånden ret lange tråd!) er Shakespeare in Love. En romromantisk komedie
der både er sjov og romantisk! Det ser man ikke hver dag...

Piotr

Fra : Rikke & Brian

Dato : 04-09-03 11:32

"Piotr Duda-Dziewierz" <dziewierz@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
komedie
> der både er sjov og romantisk! Det ser man ikke hver dag...

Ja det er en god romatiske film, den har vi også, det er forresten en af
hendes favoritter, havde bare lige glemt den.

Mvh. Brian

Fra : Esther Selig

Dato : 04-09-03 09:58

noget af det hun kan
> lide er:
> About a boy
> Pretty Woman
> Dirty Dancing
> Moulin Rouge
> Fornuft og følelse
> Ørkendronningen Priscilla
> Det er bare mænd
> Fire bryllupper..
>
> og mange flere. Kan I anbefale nogle nyere film, eller film der er på vej.

hej.

"Shipping News" ku være et godt, nyere bud. Lasse Hällstrøm har
instrueret. Handler om en lidt tumpet mand (spillet af en til
lejligheden lidt kvabset kevin spacey) der drager til Newfoundland
sammen med sin lille datter og en nyopdukket tante (judy dench). Her
møder han en enlig mor...(and guess what happens) spillet af Juliet
Moore (hende fra bl.a. Hannibal).
Det er faktisk en ret ok film, godt skuespil, smukke naturbilleder,
masser af gode bipersoner.
Filmen er bestemt ikke uden humor hvad følgende præmiecitet antyder:
"- That's your grandfather, he died only 12 years old."
-" 12 years old, then he couldn't have been my grandfather."
-" you don't know Newfoundlanders!"

Hällstrøms andre film bl.a. "Æblemostreglementet" og "Gilbert Grape" er
osse fine, men de er jo lidt ældre.

Colin Nutleys film har I vel set, ellers er "Under Solen" et stor,stor
tudefilm - men den blev altså vist i tv forleden. "Englegård" burde
også gå rent hjem - men har jo altså nogle år på bagen.

Hvis dine kone kan tåle krig og denslags er "Enemy at the Gates" både
romantisk og spændende (Joseph Fiennes og Ed Harris er hovedpersoner),
Joseph Fiennes spiller også en væsentlig rolle i "Elizabeth", som frem
for alt er en s....god film, og som med lidt god vilje også kan kaldes
romantisk.

hilsen esthe

Fra : Esther Selig

Dato : 04-09-03 11:03

In article <040920031057594841%selig@fjerndettemail.tele.dk>, Esther
Selig <selig@fjerndettemail.tele.dk> wrote:

> noget af det hun kan

Hov, jeg glemte helt den fantastiske "Almost famous" - som lige nu er
på tilbud til 79 kr hos dvdon.com. Hvis I ikke allerede har set den, så
er den et must. Handler om en ung fyr der så gerne vil være
rockjournalist og får en tjans med at dække et fiktivt band
"Stillwater"'s turne. Hans mor spilles helt forrygende af Frances
McDormand (Fargo, Mississippi Burning mfl.). Og så er der masser af
lækker 60'er musik i filmen...

hilsen esther

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-09-03 14:51

Esther Selig wrote:

> [...]
> "Stillwater"'s turne. Hans mor spilles helt forrygende af Frances
> McDormand (Fargo, Mississippi Burning mfl.). Og så er der masser af

Den giver jeg også lige en stemme.. Kan rigtig godt lide den film .o)

Nurse Betty kan måske også anbefales? Den er ikke super god, men heller ikke
dårlig..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Rikke & Brian

Dato : 04-09-03 11:36

"Esther Selig" <selig@fjerndettemail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> -" you don't know Newfoundlanders!"
>
> Hällstrøms andre film bl.a. "Æblemostreglementet" og "Gilbert Grape" er

Jep hun har set både "Chocolat", "`Æblemostreglementet" (SOm er den bedste
af disse) og "SHipping news" tror også hun har set Gilbert Grape, det er
vist kun mig der mangler at se den.

> Colin Nutleys film har I vel set, ellers er "Under Solen" et stor,stor
> tudefilm - men den blev altså vist i tv forleden. "Englegård" burde
> også gå rent hjem - men har jo altså nogle år på bagen.

Fik ikke set under solen, men det kunne være vi skulle kigge efter den.
Englegård er også god. Nu vi er ved de svenske, så er Adam og Eva også ret
sjov.

> [...]
> Joseph Fiennes spiller også en væsentlig rolle i "Elizabeth", som frem
> for alt er en s....god film, og som med lidt god vilje også kan kaldes

Tjaee den har jeg godt nok set, men er ikke helt sikker på at hun vil være
vil med Enemy, hun ville nok godt se den sammen med mig, men det vil ikke
blive en af hendes favoritter

Elizabeth tilgengæld vil hun måske kunne lide, det er en historisk film
ikke, den slags kan hun godt lide.

Almost Famous som du nævner senere har vi lige fået ind af døren fra CDon,
samtidig med at den var på tilbud, fik vi yderlige 50.- rabat, så det var jo
dejligt. Dejlig film.

Mvh. Brian

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 04-09-03 16:21

Hvis den ikke allerede er nævnt, 'Le Fabuleux Déstin d'Amélie Poulain'. Lidt
sær og vildt sød.

Fra : Kasper Bang

Dato : 05-09-03 10:25

Nu skal jeg nok lade være med som den fjerde person at nævne Amélie
(ellers en fantastisk film). Men jeg kan se, at andre også har tilladt
sig at foreslå ældre film. Nyere amerikanske romantiske komedier har det
med at blive alt, alt for sødmefyldte til min smag - f.eks. Serendipity.
Hvad med at vende blikket mod genrens mester, Woody Allen? Han har
drejet en lang række genrestykker, som stadigt er knivskarpe den dag i
dag.

"Annie Hall" og "Manhattan" fra Woody-guldalderen hører til hans mest
rendyrkede romantiske komedier. Andre af mine favoritter som "Hannah and
Her Sisters", "Husbands and Wives", "Crimes and Midsdemeanors" og
"Stardust Memories" er mere rene dramaer med stænk af komedie. "Play it
Again, Sam" og "Broadway Danny Rose" er mere rene komedier. Blandt hans
senere bør "Manhattan Murder Mystery", "Bullets Over Broadway",
"Everyone Says I Love You", "Deconstructing Harry" og "Sweet and
Lowdown" nævnes. Hans seneste, "Anything Else", skulle være en
tilbagevenden til de klassiske dyder fra de to førstnævnte - dog
heldigvis uden Woody som førsteelsker...

Og så kan de fleste anskaffes ret billigt på dvd - f.eks. hos
Splashdvd.com, hvor du dog skal passe på 80 kronersgrænsen.

MVH/Kasper Bang

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-09-03 14:56

Rikke & Brian wrote:
[Klip]

Vi har helt glemt Forrest Gump?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Rikke & Brian

Dato : 08-09-03 06:38

Hejsa

Takker for forslagene, vi har fået lidt at gå efter.

Mvh. Brian

Fra : Susanne

Dato : 11-09-03 08:30

Synes også lige Green Card (Gerard Depardieu & Andie MacDowell) og Before
Sunrise (Julie Delpy & Ethan Hawke) skal nævnes - gode romantiske film som
jeg har set adskillige gange.

/Susanne.