Skærme
Fijala 3554
Bedste 18" eller 19" TFT til gaming?
Fra : ct

Dato : 03-09-03 12:52

Se subj. - prisen betyder selvfølgeligt noget men er ikke det primære

Hvilken er bedst og billigst og ser bedst ud ????

Claus

Fra : Christian Spøer

Dato : 03-09-03 16:41

se www.tomshardware.com

det er shokerende læsning. forbered dig på at købe en 17" istedet.

Fra : rane

Dato : 04-09-03 09:02

On Wed, 3 Sep 2003 17:41:08 +0200, "Christian Spøer"
<christian_spoer@hotmail.com> wrote:
>se www.tomshardware.com
>
>det er shokerende læsning. forbered dig på at købe en 17" istedet.

Måske skulle vi lige nævne, at Onkel Tom tester 19" TFTs udelukkende
med MVA/PVA paneler, så selvfølgelig er de aldeles uegnede til de spil
han tester med (UT2003, RTCW, GTA:VC etc.).

Shokerende læsning? Ikke rigtig, det har været skrevet her i gruppen i
lang tid. Næææ Onkel Tom, tag du hellere og test nogen 18" TFTs med
IPS/S-IPS istedet.

Nærmere shokerende at der slet ikke bliver nævnt IPS/S-IPS i artiklen.
Det lyder nærmere som om forfatteren af artiklen tror at MVA/PVA
paneler er de bedste og hurtigste på markedet lige nu. De må vist til
at tage sig lidt sammen derinde.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 04-09-03 19:27

Undskyld, men HVEM tager "toms hardware guide" seriøst ?

Han aner ikke det fjerneste om TFT skærme.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : E. Jensen

Dato : 04-09-03 09:30

> Se subj. - prisen betyder selvfølgeligt noget men er ikke det primære
>
> Hvilken er bedst og billigst og ser bedst ud ????

Se tidligere posts her i gruppen. Der er mange gode forslag iblandt. Gå
efter skærme med s-ips eller ips panel. 19" skærmene hos toms hardware er ok
(jeg er fujitsu fanatiker :) ), men nyere og hurtigere skærme (især fra
LG/Philips) er lige om hjørnet.

mvh E