MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win98se
Fra : Morten Christensen

Dato : 03-09-03 12:21

Hej
Jeg håber at der er en der lige kan hjælpe .
Jeg har været er knol ved en instalation win98se , jeg har der hvor
der står givet licens til har jeg skrevet noget som ikke faldt i god
jord. Kan jeg rette det ? også i Offices 2000 ?

hilsen morten

Fra : Leony

Dato : 03-09-03 20:34

"Morten Christensen (slet HPA9Q)" <mortenkost@HPA9Qesenet.dk> skrev i
en meddelelse news:10625881470.442945918379028@dtext.news.tele.dk

> Jeg har været er knol ved en instalation win98se , jeg har der hvor
> der står givet licens til har jeg skrevet noget som ikke faldt i god
> jord. Kan jeg rette det ? også i Offices 2000 ?

Det skulle du kunne klare i registreringsdatabasen:
Windows: http://www.winguides.com/registry/display.php/32/
Office: http://www.winguides.com/registry/display.php/460/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Pico

Dato : 03-09-03 22:07

Morten Christensen (slet HPA9Q) wrote:
> [...]
> der står givet licens til har jeg skrevet noget som ikke faldt i god
> jord. Kan jeg rette det ? også i Offices 2000 ?

Ja da.
Når du installerer Windows, skal du angive et brugernavn og alt efter

omstændighederne et firma. Disse navne gemmes på lige fod med så

godt som alle Windows' systemindstillinger i registreringen - i dette tilfælde i nøglen

HKEY LOCAL MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion

under "RegisteredOwner" og "RegisteredOrganization". Dobbeltklikker

du disse navne, kan du ændre dem, f.eks. hvis du har skrevet forkert

under installationen af Windows. Forresten finder du her under

"ProduetKey" den nøglekode, som er nødvendig for at installere Windows -

hvis du skulle komme til at savne CD-hylstret med denne information.

Fra : Morten Christensen

Dato : 04-09-03 17:58

Jeg takker for de gode råd .Det er noget jeg kan bruge.

Med venlig hilsen
Morten christensen