MS Windows
briani 27239
XP slette besøgte Inet stedder automatisk?
Fra : WR

Dato : 03-09-03 10:33

Hej, jeg kører WinXP Pro.
´
Der kan man i "egenskaber for startmenuen, tilpas, ryd": slette
informationer om besgte internet stedder og abnede programmer...

Kan man på nogen måde få windows til selv at gøre det hver gang man logger
af???

Hilsen Jan

Fra : Leony

Dato : 03-09-03 20:41

"WR" <wr.SLET@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> informationer om besgte internet stedder og abnede programmer...
> Kan man på nogen måde få windows til selv at gøre det hver gang man

Hvis du installerer TweakUI, så kan den indstilles til at slette
"document, run, typed URLS" ved exit.
Det er vist det du søger. Du kan downloade TweakUI her (højre side):
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : phg1

Dato : 03-09-03 21:21

"WR" skrev d. 03-09-03 10:33 dette indlæg :
> [...]
> informationer om besgte internet stedder og abnede programmer...
>
> Kan man på nogen måde få windows til selv at gøre det hver gang man

internetexplorer>egenskaber>avanceret der er en linie du skal afkrydse
der hedder noget i retning af slet besøgte sider ved afslutning det er
ikke præcis sådan der står men du er ikke i tvivl når du finder linien
mvh poul

http://www.kandu.dk/