Guitar noder til Maria Elena?
Fra : Andersen

Dato : 03-09-03 09:57

Jeg søger guitar noder/tablatur og akkorder til nummeret - Maria Elena -
indspillet af Los Indios Tabajaras for 2 guitarer i 1963.
Kan nogen her oplyse mig om hvor jeg kan få fat i dem?

Mvh
@ndersen

Fra : Ole Damgaard

Dato : 03-09-03 14:32

"Andersen" <p.e@andersen.mail.dk> wrote in message news:<3f55acca$0$24670$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> indspillet af Los Indios Tabajaras for 2 guitarer i 1963.
> Kan nogen her oplyse mig om hvor jeg kan få fat i dem?

Kan du ikke bruge denher - det er ganske vist Ry Cooders udgave, men
det er da samme melodi:
http://www.rycooder.nl/pages/MariaElena.pdf
mvh ole

Fra : Andersen