MS Windows
briani 27239
VMM32.VXD - mangler ved Win98
Fra : Stig Sørensen

Dato : 03-09-03 09:42

Hejsa.

En Win98 maskine gik i mindre ged, da der blev genstartet for den, ville den
slet ikke starte helt op.

Den skriver noget med, at stien ikke passer til VMM32.VXD og/eller at filen
ikke findes, tjek venligst 'stien'.

Har læst lidt rundt omkring men jeg er kommet i tvivl.
På: http://www.winhelp.dk/95w20.htm siges det, at det ikke kan lade sig
ordne igen, ved at gendanne filen, ved evt. at kopiere lige over.

En geninstallation er nødvendigt?? Det håber jeg ikke, det er nemlig en
maskine fra en SuperBrugs'en, de har lige ringet og en geninstallation er
det aller sidste de vil.

Har i nogle forslag?

Mvh
Stig

Fra : Leo.E

Dato : 03-09-03 16:25

"Stig Sørensen" <kontakt@dontdoit.dk> wrote in message news:<3f55a94e$0$48890$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
>
> En geninstallation er nødvendigt?? Det håber jeg ikke, det er nemlig en
> maskine fra en SuperBrugs'en, de har lige ringet og en geninstallation er

Øhh-vil det sige at du ikke fik en w98 cd med? eller er brugsens comp.?
Prøv alligevel at hente en ny vmm her og læg den ind i windows/system
http://www.video-drivers.com/drivers/59/59871.htm
Leo

Fra : stj

Dato : 04-09-03 12:17

"Stig Sørensen" skrev d. 03-09-03 09:42 dette indlæg :
> [...]
en
> maskine fra en SuperBrugs'en, de har lige ringet og en geninstallation

se evt her
http://support.microsoft.com/?kbid=194679
stj

http://www.kandu.dk/