Oversigt over html / kombatible browsere
Fra : Martin Bentzen

Dato : 03-09-03 09:21

Er der nogen som kender til en oversigt over tags og events i HTML - hvor
man samtidig kan se hvilke browserverioner der understøtter hvad ?

- fx. hvilke browsere (og versioner) der understøtter IFRAME etc...

Mv
Martin Bentzen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 03-09-03 09:36

"Martin Bentzen" <news@bentzen.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kender til en oversigt over tags og events i
> HTML - hvor man samtidig kan se hvilke browserverioner der
> understøtter hvad ?

http://www.html.dk/dokumentation/html4/
Dog uden at fortælle understøttelsen af de enkelte browsere, hvilket
også vil være en umulig opgave, for hvilke skal tages med?
http://browsers.evolt.org/

Og på engelsk:
http://www.w3.org/TR/html4/index/elements.html
http://www.w3.org/TR/html4/index/attributes.html

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Martin Bentzen

Dato : 03-09-03 13:20

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev:

> http://www.html.dk/dokumentation/html4/
> Dog uden at fortælle understøttelsen af de enkelte browsere, hvilket
> også vil være en umulig opgave, for hvilke skal tages med?

Det er især understøttelse af de enkelte browsere, men jeg kan nøjes
Internet Explorer - og de forskellige versioner den efterhånden er udkommet

Mv
Martin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-09-03 16:37

"Martin Bentzen" <news@bentzen.dk> skrev :

>Det er især understøttelse af de enkelte browsere, men jeg kan nøjes
>Internet Explorer - og de forskellige versioner den efterhånden er udkommet

Til Windows er <iframe> understøttet fra IE 4.
--
Knud