Gratis GPRS-abonnement hos CBB?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 03-09-03 08:03

Er det rigtigt at CBB-Mobil tilbyder gratis GPRS-abonnement og derudover "kun"
9,99 kr/MB til de første 25.000 kunder der tilmelder sig GPRS?

Hvis det forholder sig således, ser det godt nok ud til at CBB har forstået at
tage konkurrencen op mod Telmore. CBB's tilbud er så godt, at man ligefrem
overvejer at skifte til CBB i stedet for at betale 25 kr/måned i abonnement og
18,75 kr/MB for GPRS hos Telmore.

Claus

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 03-09-03 08:20

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> writes:
> [...]
>tage konkurrencen op mod Telmore. CBB's tilbud er så godt, at man ligefrem
>overvejer at skifte til CBB i stedet for at betale 25 kr/måned i

Overvejer?

Hvis ikke Telmore kommer op med et tilbud, der kan matche fuldt og helt
(dvs. uden abonnement og en lav MB-pris), ja, så er jeg desværre smuttet
over til CBB.

Jeg er og har været meget glad for Telmore, men GPRS er et væsentligt
konkurrence-parameter for mig i dag, så ... der er ingen bånd, der binder
mig.

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : Claus E Beyer

Dato : 03-09-03 08:50

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Jeg er og har været meget glad for Telmore, men GPRS er et væsentligt
> konkurrence-parameter for mig i dag, så ... der er ingen bånd, der binder

Jeg er nok lidt bundet af begrebet "dovenskab". Nu vil jeg lige vente for at se
om "Stjæle Danmark Debil" ikke kommer til fornuft. Der er nok ikke tvivl om at
Frank R. gerne vil sælge os billig GPRS, men han er jo bundet af sin leverandør
og medejer af Telmore.

Claus

Fra : LA2

Dato : 03-09-03 15:53

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tage konkurrencen op mod Telmore. CBB's tilbud er så godt, at man ligefrem
> overvejer at skifte til CBB i stedet for at betale 25 kr/måned i

Ja, jeg må indrømme at jeg lige har modtaget mit CBB sim i dag. Kunne ikke
stå for CBB's pris for GPRS.

LA2

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-09-03 23:11

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in

> [...]
> er så godt, at man ligefrem overvejer at skifte til CBB i stedet
> for at betale 25 kr/måned i abonnement og 18,75 kr/MB for GPRS

Ikke engang GRPS til de priser kan få mig til at skifte til CBB - jeg
bruger stort set ikke GPRS og kan sagtens undvære det.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898