"Grabbe" en hjemmeside.
Fra : Bo Nielsen

Dato : 03-09-03 08:02

Jeg har haft et program liggende, som kunne "grabbe" en hel hjemmeside, men
mistede det da min HD gik ned.
Er der en der kan hjælpe med et link eller et navn på et sådant program?

Bo

Fra : rasmus

Dato : 03-09-03 08:53

"Bo Nielsen" <bo.nielsen@jur.ku.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har haft et program liggende, som kunne "grabbe" en hel hjemmeside,
men
> mistede det da min HD gik ned.
> Er der en der kan hjælpe med et link eller et navn på et sådant program?

- teleportpro

ras

Fra : Bo Nielsen

Dato : 03-09-03 10:00

> - teleportpro
>
> ras

Tak for dit hurtige svar, Rasmus
Jeg mener bare at kunne huske, at det program jeg havde liggende, kørte
vistnok i baggrunden og havde en tastekombination så man kunne grabbe den
side man nu var inde på.

Jeg har prøvet demoen af det program du foreslog, og det er ikke tosset.

Fra : rasmus

Dato : 03-09-03 10:06

> Jeg har prøvet demoen af det program du foreslog, og det er ikke tosset.

- ja det er et helt fint program. Der er desværre nogle begrænsninger i
demo-udgaven, men den er vist på 500 filer pr. "grab" Programmet er
ideelt, hvis man vil se f.eks stylesheetet til et fint layout. Du indtaster
bare stien til .css og så har du den.

ras

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 03-09-03 15:09

Bo Nielsen wrote:
> [...]
> mistede det da min HD gik ned.
> Er der en der kan hjælpe med et link eller et navn på et sådant program?

wget

--
/kenne
"En computer har til formål at lette dig i det arbejde,

Fra : Bo Nielsen

Dato : 04-09-03 09:21

> wget

Kenneth, tar "Wget" program selve siden og grafikken på siden, samt de
underliggende sider?

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 05-09-03 14:51

Bo Nielsen wrote:

> Kenneth, tar "Wget" program selve siden og grafikken på siden, samt de
> underliggende sider?

Hvis du bruger: wget -r http://www.domain.tld så tager den alt med.
For yderligere oplysninger om wget: man wget.

--
/kenne
If you want to be "cool", get an Intel.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 05-09-03 23:58

Således skrev Kenneth Kristensen <kenne@IDontLikeSpam.control.auc.dk>
i dk.edb.internet.webdesign.html Fri, 05 Sep 2003 15:50:35 +0200:

>Hvis du bruger: wget -r http://www.domain.tld så tager den alt med.
>For yderligere oplysninger om wget: man wget.

Og hvis man ikke lige sidder på en *nix-maskine:

<http://mordeth.pankurokku.com/man/?page=wget>

En Windows-version af wget kan bl.a. hentes her:

<http://wget.sunsite.dk/#downloading>

Fut til internet.

Knud
--
The wheel is still spinning, but the hamster is dead...

Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-09-03 16:39

Bo Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Jeg har haft et program liggende, som kunne "grabbe" en hel hjemmeside, men
> mistede det da min HD gik ned.
> Er der en der kan hjælpe med et link eller et navn på et sådant program?

Jeg mener at have haft et Program kaldet CoffeeCup HTML Editor. Den kan så
vidt jeg husker også "grabbe" en hjemmeside.

Du kan downloade en gratis demo-version på www.coffeecup.com

Med venlig hilsen Lasse Jensen...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne