Nyt fedt spil.
Fra : Vivet

Dato : 03-09-03 07:45

Hey gangbangers..

Jeg er på vej over i centret for at købe mig et nyt spil, men jeg har slet
ikke kigget på markedet i det sidste års tid.
Hvilke nyere spil er fede?
Jeg kan li sådan noget som Unreal Turnament, Halflife, Black'N'White,
Rollcage.. Faktisk lidt af det hele..
Nogle gode forslag?

Vivet

Fra : Gismo

Dato : 03-09-03 11:31

Vivet wrote:
> [...]
> Hvilke nyere spil er fede?
> Jeg kan li sådan noget som Unreal Turnament, Halflife, Black'N'White,

halflife 2, doom 3 osv kommer snart - gæm dine penge lidt - Inden for det
sidste ½ år er der ikke kommet nogle specielt gode skyde / rolle spil

--
Gismo

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-09-03 12:32

"Gismo" <stivnisse@[XXXX]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> halflife 2, doom 3 osv kommer snart - gæm dine penge lidt - Inden for det
> sidste ½ år er der ikke kommet nogle specielt gode skyde / rolle spil

Tjek lige den nye "Call of Duty" demo. Lavet af de samme folk der gav os
MoHAA. Hjemmeside:

http://www.callofduty.com

Fra : Vivet

Dato : 03-09-03 12:58

Det ser meget cool ud faktisk, men jeg kan ikke finde et sted at downloade
en demo fra. Ihvertfald på den side du linker til.
Glæder mig også for vildt til HL2!! Jeg er en af dem der har opgraderet sin
PC, kun på grund af det spil. Hehe..
Hvad med det der Tron 2.0? Er det fedt?

Vivet

Fra : David Lebech

Dato : 03-09-03 14:34

www.fileplanet.com Jeg er i gang med at downloade den nu

> Glæder mig også for vildt til HL2!! Jeg er en af dem der har opgraderet
sin
> PC, kun på grund af det spil. Hehe..

Bare man havde råd :)

> Hvad med det der Tron 2.0? Er det fedt?

Har fået en rigtig god anmeldelse i GameZone nr. 9/2003.

> Vivet

Mvh
David Lebech

Fra : hekola@msn.com

Dato : 03-09-03 19:07

Hvis du er til multiplayer spil, og har du ikke prøvet wolfenstein: enemy
territory, så kan du få noget af ventetiden til at gå med det......og så er
det gratis

http://games.activision.com/games/wolfenstein/

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-09-03 21:38

"Vivet" <vivetsect@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det ser meget cool ud faktisk, men jeg kan ikke finde et sted at downloade
> en demo fra. Ihvertfald på den side du linker til.

Du kan downloade fra fileplanet, som David skriver. Men ellers er der også
f.eks.:

http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=callduty

Sølle 174MB............

Fra : Vivet

Dato : 04-09-03 08:38

Jeg har fået prøvet den Call Of Duty demo, og må sige, Damn.. Det ser sku
godt ud! Det kunne jeg godt finde på at købe.. Fed stemning og lækre lyde.

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-09-03 08:51

> Jeg har fået prøvet den Call Of Duty demo, og må sige, Damn.. Det ser sku
> godt ud! Det kunne jeg godt finde på at købe.. Fed stemning og lækre lyde.

Jeg tror jeg har spillet den 10 gange nu . Ellers kommer der en add-on
mere til Medal of Honor: Allied Assault. Den hedder Breakthrough og skulle
være ude omkring d. 25. i denne måned. Der skulle være en demo på trapperne.
Officiel hjemmeside:

http://www.eagames.com/official/moh_alliedassault/home.jsp

Derudover skulle Max Payne 2 udkomme i USA 15. oktober. Yummi.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-09-03 15:47

On Wed, 3 Sep 2003 12:31:17 +0200, "Gismo"
<stivnisse@[XXXX]hotmail.com> wrote:

>halflife 2, doom 3 osv kommer snart - gæm dine penge lidt - Inden for det
>sidste ½ år er der ikke kommet nogle specielt gode skyde / rolle spil

Naaa de er jo udsat til sidst på året - tidligts

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Gismo

Dato : 03-09-03 15:59

Morten Bowman Hansen wrote:

> Naaa de er jo udsat til sidst på året - tidligts

Så er der ikke andet for end at vente - Er vidst nogle af de enste gode spil
der kommer i år (tæller ikke cykel manager med :P)

--
Gismo

Fra : Emil Jensen

Dato : 03-09-03 18:36

Hvad med Republic - The Revolution?
www.republictherevolution.com

Er der nogle som har prøvet den, og hvad synes I om den?

Den er udkommet hos Betafon i København.

Mvh

Emil

Fra : Ole Sørensen

Dato : 04-09-03 10:13

> Så er der ikke andet for end at vente - Er vidst nogle af de enste gode
spil
> der kommer i år (tæller ikke cykel manager med :P)

Hmmm.....ikke enig! - Tjek lige følgende:

S.T.A.L.K.E.R
http://www.stalker-game.com/

TotalWar - Rome
http://www.totalwar.com/community/rome.htm

De 2 var grunden til at min pc netop blev opgraderet

/Ole

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-09-03 10:53

On Thu, 4 Sep 2003 11:12:45 +0200, "Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk>
wrote:

>spil
>
>Hmmm.....ikke enig! - Tjek lige følgende:
>
>S.T.A.L.K.E.R
>http://www.stalker-game.com/

Jeps, det glæder jeg mig også til

Morten