Arkivalier online
Fra : Gitte Frydendall

Dato : 03-09-03 05:56

Hej !

Jeg så i går at FT 1801 nu er tilgængelig på arkivalier online. Selv om den
er indtastet, kan det være rart at se "originalen".

/Gitte

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 03-09-03 16:45

"Gitte Frydendall" <gifrSLETDETTE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> er indtastet, kan det være rart at se "originalen".

ja, de gør fremskridt hele tiden og det er jo dejligt at se!

desværre er de endnu ikke kommet til de slesvigske sogne, men det kommer
vel?

Kjeld Jakobsen

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 03-09-03 16:50

Ja jeg ved godt at Slesvig er talt i 1803, men det vil være dejligt, når
1803, 1840 0g 1860 kommer med!

Kjeld Jakobsen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 03-09-03 23:42

Det er nødvendigt at kontrol alle indtastninger

especially the ones in English

should be used as an INDEX to original sources

Hugh W

--

Im beginning to make a weB LOG every day

http://hughw36.blogspot.com/

www.genealogi.co.uk

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 04-09-03 13:57

"Hugh Watkins" <hugh_watkins@msn.com> skrev i en meddelelse
> Det er nødvendigt at kontrol alle indtastninger
>
> especially the ones in English
>
> should be used as an INDEX to original sources

Det er vel også det, alle seriøse slægtsforskere gør...?

Mvh.Bodil.