IE 6.0 problem...meget underligt!
Fra : MicJen

Dato : 02-09-03 22:32

Hej!

Min IE 6.0 er begyndt at opføre sig mækeligt. Det er som om at noget tekst
kan den ikke vise ordenligt... jeg har smidt et screen dump i dk.binaer med
titlen IE 6.0 problem.

Jeg kan ikke rigtig forklare det, det skal vidst ses. Det er ret irriterende
at man kun kan læse noget af teksten på div. hjemmesider. Eks. maxtors, når
man har et drev man skal søge oplysninger på og ikke kan læse noget som
helst.

Hjælp, forslag, kommentarer modtages med kyshånd.

Kører i øvrigt win2000 med de nyeste opdateringer fra windows-up-date.

Mvh
Michael

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 02-09-03 22:56

MicJen wrote:
> [...]
>
> Hjælp, forslag, kommentarer modtages med kyshånd.
>
> Kører i øvrigt win2000 med de nyeste opdateringer fra windows-up-date.

har du undersøgt om du har fået Blaster virus.

Du kan tjekke ved at kigge i process oversigten efter en process der
hedder msblast.exe.

Men brug hellere et antivirus program fx www.grisoft.com der kan man
downloade et gratis program der virker som en drøm, jeg har selv brugt
det i 2 år uden nogle probs og det fjerner bare alle vira og det
opdateres dagligt.

mvh
JS

Fra : Jacob Riis

Dato : 02-09-03 23:11

"MicJen" <jtmj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hjælp, forslag, kommentarer modtages med kyshånd.
>
> Kører i øvrigt win2000 med de nyeste opdateringer fra windows-up-date.

Du har ændret skriftstørrelsen. Gå ind IE og vælg Vis -> tekststørrelse ->
og vælg en større skrifttype (fx mellem) så vil siden se normal ud igen.

--
Jacob

Fra : MicJen

Dato : 03-09-03 00:54

Hej!

Tak for de hurtige svar!

Problemet løst!!! Det var ikke virus, men derimod det med skrift
størrelsen!!!!

LOOOOOL, ja, jeg griner ad migselv, fordi jeg har været rimeligt irriteret
over det, og så er det bare så banalt...men hvordan størrelsen er blevet
ændret er mig en gåde...

Anyhow, 1000 tak for hjælpen (Jacob Riis, dagens helt i skysovs!!!)

Mvh
Michael

Fra : Thomas Madsen

Dato : 03-09-03 00:58

MicJen skrev:

> ...men hvordan størrelsen er blevet ændret er mig en gåde...

Hvis du har en mus med rullehjul så ændrer man skriftstørrelsen i IE
ved at trykke Ctrl-tasten ned og rulle med hjulet. Måske er du kommet
til at gøre det.

Madsen.