Skærme
Fijala 3554
Samsung 213t test
Fra : ledderlappan

Dato : 02-09-03 21:36

Nu er jeg sikkert ikke den eneste der syntes at Samsung 213t ser spændende
ud, men det har ikke været mange test man har kunnet finde af den, så her er
der et "link" til en ok test.

Pga latterligt langt link man i lige selv finde det. Gå ind på
www.gamepc.com og søg på 213t.

Skal dertil siges at jeg lige er kommet hjem fra ferie hvor jeg så skærmen i
Singapore og wow den skærm er virkelig fed. Det kan slet ikke udpensles nok
... så den bare ikke ingame, men den er nok ikke lige den bedste skærm til
gaming. Oh well :)

Fra : ledderlappan

Dato : 02-09-03 21:42

Ups ... ser lige den post zulu har lavet som også linker til denne post. Det
havde jeg ikke lige set, er nok bare træt ;)

Zulu -hvis du læser dette, kan du så ikke tage et pic af skærmen (LG2010p)
som viser hvor meget trailing den har?

Fra : Jacob Riis

Dato : 02-09-03 22:07

"ledderlappan" <ledderlappan@efilnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde jeg ikke lige set, er nok bare træt ;)
>
> Zulu -hvis du læser dette, kan du så ikke tage et pic af skærmen (LG2010p)

Et billede som viser hvor meget trailing der er... Hvordan skulle det kunne
lade sig gøre?

--
Jacob

Fra : Dr.Ralph

Dato : 03-09-03 06:35

On Tue, 2 Sep 2003 22:36:14 +0200, ledderlappan wrote:

> [...]
> .. så den bare ikke ingame, men den er nok ikke lige den bedste skærm til

Jeg vil ikke røre denne skærm efter at have konstateret, hvor meget trail
den laver i spil. Jeg er KUN til S-IPS panel TFT skærme.
Hverken PVA, MVA eller TN+ paneler tiltaler mig det mindste.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Zulu

Dato : 04-09-03 13:57

> [...]
nok
> .. så den bare ikke ingame, men den er nok ikke lige den bedste skærm til

Som jeg har skrevet i svaret til min oprindelige post om 213T og L2010P så
vil jeg meget gerne vise jer andre hvor meget/ lidt trailing den har, men
jeg ved ikke helt hvordan det nemmest gøres, så hvis i har nogle goder
ideer/ erfaringer må i gerne komme med dem, ellers prøver jeg mig lidt frem
med mit digicam (ved ikke helt hvor godt det bliver, da lukketiden på
kameraet jo også har noget at sige...), og evt. DV.

Zulu