All time total box office
Fra : Max

Dato : 02-09-03 19:51

Findes et ikke et sted hvor man følge med i hvilken film
der har indtjent mest som http://us.imdb.com/Charts/worldtopmovies
men hvor også vhs og dvd, osv er taget med ?

mvh
Max

Fra : Emil Rune

Dato : 02-09-03 21:34

Selvfølgelig gør der det. http://www.boxofficemojo.com . Fed side.

Hilsen Emil

Fra : No Humor Man

Dato : 03-09-03 14:54

"Max" <max@max.com> skrev i en meddelelse
> Findes et ikke et sted hvor man følge med i hvilken film
> der har indtjent mest som http://us.imdb.com/Charts/worldtopmovies
> men hvor også vhs og dvd, osv er taget med ?
Hvordan vil du sammenholde indtægterne en film får i dag, med f.eks. film
udgivet for 10, 20, 30, etc, år siden? Billetterne koster mere i dag end de
gjorde førhen, film koster mere at lave end førhen.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-09-03 16:14

"No Humor Man" <no.humor.man@mail.tdcadsl.dk> escribió

> [...]
dag end de
> gjorde førhen, film koster mere at lave end førhen.

Tage højde for inflation og så er den skid slået, de gør det bl.a. på
den side emil foreslår.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-09-03 08:47

> f.eks. film
> dag end de
>
> Tage højde for inflation og så er den skid slået, de gør det bl.a. på
> den side emil foreslår.

Det gør de dog kun for tallene for USA. All time tallene fra hele verden
gives kun i "rå" form, hvilket som sædvanligt gør Titanic til vinderen. Ret
interessant, at hvis man tager højde for inflationen, så falder Titanic helt
ned til en 6. plads på den amerikanske all time hitliste. Borte med blæsten
fører stadigvæk pænt i den sammenhæng (hvad den vist også gør
internationalt, mener jeg at have læst engang).

MVH
Jens