MS Windows
briani 27239
Nye ikoner i XP ............?
Fra : Mr. Endeavour

Dato : 02-09-03 18:41

... og nej, det er IKKE til Papirkurven eller Denne Computer.

Det er de ikoner, der kommer frem, når man trykker på START-knappen
i Win XP (PRO) .. f.eks. : Kontrolpanel, Søg, Kør, Printere .. osv.

Hvordan/hvor henne ændrer jeg deres ikoner?

:: Believe everything .. but not anything ::

Fra : DonE

Dato : 02-09-03 18:47

Mr. Endeavour skrev noget i stil med det her:
> [...]
> i Win XP (PRO) .. f.eks. : Kontrolpanel, Søg, Kør, Printere .. osv.
>
> Hvordan/hvor henne ændrer jeg deres ikoner?

Prøv : Axialis IconWorkshop

--

Venligst DonE

Fra : Mr. Endeavour

Dato : 02-09-03 19:03

Fandt selv ud af det .. men tak for forslaget :)

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-09-03 15:16

"Mr. Endeavour" <denne-adresse@duer-ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Fandt selv ud af det .. men tak for forslaget :)
++++++++++++++++
Hej.
Kan du så ikke lige fortælle hvad du gjorde ?

Mvh. Jørgen Nielsen

Fra : Mr. Endeavour

Dato : 03-09-03 20:13

> Hej.
> Kan du så ikke lige fortælle hvad du gjorde ?

Jo, selvfølgelig .. jeg fandt og installerede BEE Icons 3.0 -
det er et program, der hjælper med netop det at ændre alle
sine ikoner

:: Don't step on the duck, if it still quacks ::