MS Windows
briani 27239
Slette driver til gfx?
Fra : Ukendt

Dato : 02-09-03 18:02

Hmm, mit gfx er til rep. Så jeg skulle bruge mit onboad-intel-crap-kort. Jeg
fik fejlmeddelse da jeg prøvede at få installert drivern fra deres website.
Så prøvede jeg med dem som windows "har i sig" Var også sikker på jeg havde
fundet den rigtigt... Men.. Skærmen blev i en masse farver.. Nå tænkte jeg,
den vender sikkert tilbage om 20sek, når jeg ikke har trykket ok. Men nej..
Den blev ved! Genstartede computer, det samme. Har så prøvet alle dem der er
under F8 menuen. Uden held. Dog bliver skærmen ikke mærkelig. Men der kommer
slet ikke noget billede på skærmen når den kommer inde i windows... Hvad kan
jeg gøre? Altså uden at finde et nyt gfx til jeg får det tilbage fra rep.
Kan man ikke nulstille den ene driver e.l.?

Fra : Torben Jensen

Dato : 02-09-03 18:18

"fam.stephan" <1> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg gøre? Altså uden at finde et nyt gfx til jeg får det tilbage fra rep.
> Kan man ikke nulstille den ene driver e.l.?

Kan du ikke gå i fejlsikret tilstand ?
--
Mvh Torben