MS Windows
briani 27239
adressen/ hyperlinket er væk *grrrr*
Fra : Nuke

Dato : 02-09-03 16:38

Hej NG

Jeg hader når det sker, det drejer sig om den URL der er nede i bunden i
explorer, for eks. Når jeg/man sætter musen hen over et link så kan man se
linket

det er det der er væk nu i mit explorer...

Hvad skal jeg gøre for det kommer tilbage???

/Lars Hoppe

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-09-03 17:13

"Nuke" <info@portalzine.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> link så kan man se linket
>
> det er det der er væk nu i mit explorer...
>
> Hvad skal jeg gøre for det kommer tilbage???

"Vis" - "Statuslinie"

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Ole C

Dato : 02-09-03 17:11

Nuke skrev blandt andet:

> [...]
> så kan man se linket
>
> det er det der er væk nu i mit explorer...
>
> Hvad skal jeg gøre for det kommer tilbage???

Under "Vis" sætter du flueben ved "Statuslinie" på den danske udgave.

--
vh
Ole C

Fra : Nuke

Dato : 02-09-03 17:34

jeg siger 1000 tak det har irreteret mig meget længe & igen TAK