Skærme
Fijala 3554
Hvilket panel i Sony SDM-P232 ?
Fra : Thomas Madsen

Dato : 02-09-03 16:00

Hej,

Er der nogen der ved hvilket panel der sidder i en Sony SDM-P232?
Det eneste jeg har haft held til at finde indtil nu er at det er
et TFT Active Matrix-panel, men det kan jeg ikke bruge til en dyt.
Er det S-IPS, eller hur?

Madsen.

Fra : Jacob Riis

Dato : 02-09-03 16:55

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det eneste jeg har haft held til at finde indtil nu er at det er
> et TFT Active Matrix-panel, men det kan jeg ikke bruge til en dyt.

I følge Prads "Feature guide" er der tale om et IPS panel. Gå nd på
http://www.prad.de/guide/ausstattung_auswahl.html og søg på Sony og 23" i
Bildschirmdiagonale.

Jeg giver dig også lige et link til en tråd hvor en bruger har testet
skærmen
http://www.prad.de/board/thread.php?threadid=3393&sid=b7c562948716ab15c0bea7dad4273870

--
Jacob

Fra : Thomas Madsen

Dato : 02-09-03 17:24

Jacob Riis skrev:

> I følge Prads "Feature guide" er der tale om et IPS panel. Gå nd
> på http://www.prad.de/guide/ausstattung_auswahl.html og søg på
> Sony og 23" i Bildschirmdiagonale.

Tak for det link. Den side har jeg tit manglet.

> Jeg giver dig også lige et link til en tråd hvor en bruger har
> testet skærmen

Desværre så er jeg ikke god til tysk så jeg forstår ikke ret meget
af hvad han skriver.
Grunden til jeg spørger om Sony'en er at jeg pt. overvejer om jeg
skal investere i en Samsung 240T eller en Sony SDM-P232, men kan
ikke finde ud af hvilken af de to der er det bedste køb. De er jo
heller ikke nemme at sammenligne når de ikke har samme type panel.

Madsen.

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 02-09-03 20:49

> Desværre så er jeg ikke god til tysk så jeg forstår ikke ret meget
> af hvad han skriver.

Så brug denne her :
http://babelfish.altavista.com/tr

Mvh Niels

Fra : Thomas Madsen

Dato : 02-09-03 21:12

Niels Hejnfelt skrev:

> Så brug denne her :
> http://babelfish.altavista.com/tr

Nå ja. Den side kendte jeg da forresten godt, men havde glemt alt om
den. Tak for reminderen. :)

Madsen.