SE T610 eller vente på Nokia 6600??
Fra : Dan

Dato : 02-09-03 15:56

Hejsa!

Hvad skal man vælge SE T610 til ca.2600kr eller skal man vente på at Nokia
kommer med ders 6600 som hvist nok komme til at koste ca.4600kr.? Er den de
2000kr. beder?

Er det helt galt at samligne disse 2 telefoner?...er de ikke i ca. samme
klasse?

Hvad sige i til det??

Mvh
Dan
N.6310i

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 02-09-03 16:11

> [...]
de
> 2000kr. beder?
>
> Er det helt galt at samligne disse 2 telefoner?...er de ikke i ca. samme

En interressant overvejelse, som jeg også selv er ude i.

Som jeg ser det er fordelene ved Nokia 6600:

-større display med højere opløsning
-større opløsning i kameraet, samt video optagelse.
-Mulighed for MMC flash ram. Dette er en stor fordel, fordi der så er plads
til alt hvad man løster af billeder, kontakter og applikationer, samtidig
med at telefonen også kan fungere som MP3 afspiller. Vi må håbe nogen inden
da får lavet en afspiller til WMA filer, eller alternativt et 256 MB MMC
kort, således at man nå op på et par cd'er i hæderlig kvalitet.
-Nyere Java (MIDP 2.0). Det ved jeg ikke nok om til at kunne sige noget om,
hvor vigtigt det er.

Hvis den virkelig kommer til at koste 4600,-, tror jeg rimelig hurtigt den
vil falde i pris. Jeg tror mere den er tænkt som en konkurrent til T610, end
til P800.

En anden mulighed, som måske er realistisk samtidig med nokia 6600, kunne jo
være en UMTS telefon. Der ser også ud til at være flere spændende modeller
på vej, men det bliver for mig ret afgørende, hvad trafikken kommer til at
koste. Hvis det bliver lige så dyrt som 3's priser i England, så er jeg sgu
for nærig

Mvh
Anders Olesen, indehaver af en mildest talt bedaget 3310 :O|

Fra : Silas Alstrup

Dato : 04-09-03 17:59

> [...]
> kort, således at man nå op på et par cd'er i hæderlig kvalitet.
> -Nyere Java (MIDP 2.0). Det ved jeg ikke nok om til at kunne sige noget
Den java der sidder i har vidst bl.a. sockets, så man kan hente icq og msn
programmer ned.

derudover:
-vga kamera
-video optagelse
-multimedia afspilning (mp3 (med 3th party sw), ra, video osv)

:)

Hilsen Silas