Sepultura: Nation ...stinker!
Fra : Kong Kent

Dato : 07-04-01 13:23

Er jeg den eneste der er skuffet?

Jeg hentede heldigvis Dimmu Borgirs nye skive samme dag, så jeg fik da i det
mindste én god skive med hjem fra StereoStudio!

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Invader Zim

Dato : 07-04-01 15:38

hmm.... ærgerligt at max cavelera skred fra sepultura... nu stikner
sepultura, og jeg er ikke så begejstret for soulfly. soulfly er godt nok en
hel del bedre end så meget andet, men alligevel...

jeg har ikke hørt nation endnu, men jeg tager lidt dit ord for at den
stinker, heh.
de skulle lave et helt album med mike patton, så skulle der sgu gerne være
noget at hoppe ind i folk til. :P

-Invader Zim

Fra : Kong Kent

Dato : 07-04-01 17:53

> jeg har ikke hørt nation endnu, men jeg tager lidt dit ord for at den
> stinker, heh.

Det gør den. Den er middelmådig med antydninger til det ringe, og det er
simpelthen ikke godt nok når man hedder Sepultura. Er man hard-core Sepz fan
som jeg selv køber man den, ellers skal man holde fingrene væk og købe den
nye med Dimmu Borgir

(jeg køber dog nok den næste Sepultura laver alligevel. Jeg kan ikke forlade
guderne, selvom gud er væk)

> de skulle lave et helt album med mike patton, så skulle der sgu gerne være
> noget at hoppe ind i folk til. :P

hehe...jeg fik Terrorizer ind af brevsprækken i går, og deri var der
selvfølgelig et review af Nation. De gav den 5/10, og det er jo ikke godt
for en Sepultura skive. Grunden til jeg nævner dette er ovenstående som du
har skrevet.

De sluttede nemlig deres review med at skrive "Is it time to call Mr.
Newsted?"

Jeg tror sgu ikke jeg kunne have skrevet det bedre selv. Hvis Newsted
overtog Cavaleras plads i Sepultura, kan det måske være Ulrich og Hetfield
får grå hår i hovedet over, at bassisten ikke fik mere indflydelse end han
gjorde.

Jeg er 100% sikker på at Newsted er rendyrket metal, og hans navn er nok det
største indenfor thrash i nyere tid. Han har bare ikke fået lov til at vise
det pga. Ulrich/Hetfields lidt triste konservative stil på deres albums :-/