Skærme
Fijala 3554
Samsung 959NF farver !!!!
Fra : NightRhyme

Dato : 02-09-03 13:47

Har nu haft en samsung 959NF i 1 år som jeg har været meget glad for. Fik
fornyligt forærende en gammel HP 15" Ultra VGA 1024 som jeg stillede op som
secondær monitor. Da jeg fik den sluttet til opdagede jeg til min
"fortvivlese" at farverne på den er meget bedere end på min 959NF. Har
prøvet alle indstillinger samt samsungs kalibrerings software uden held.
Er der nogen ejere af 959NF der kan bekræfte at det skal være sådan ?

MVh NightRhyme

Fra : Kay

Dato : 03-09-03 07:46

I know it's awful, but NightRhyme wrote to everybody in
dk.edb.hardware.skaerm saying:

> [...]
> min 959NF. Har prøvet alle indstillinger samt samsungs kalibrerings
> software uden held. Er der nogen ejere af 959NF der kan bekræfte at det

Er du nu sikker på de er bedre, og ikke bare "mere"?

Jeg henviser til at på mit nvidia ti4600 stilles farverne som default til
meget højere værdier på den sekundære skærm. Sikkert fordi det passer godt
til films på tv'et.

Hvis du virkelig synes farverne på den sekundære skærm er de bedste kan du
bare stille skærmene ens i driverens farvestyring.

-Kay