Britt Morgan og sæden fra de 40 mænd
Fra : Thomas

Dato : 02-09-03 13:22

Min yndlingspornoamerikaner, Britt Morgan, har ifølge disse link:

http://brittmorgan.com/shopvi2.jpg

http://brittmorgan.com/shopvi1.jpg

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&safe=off&threadm=rame.878582704p17434%40bash&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dbritt%2Bmorgan%2Bguys%2B40%2Bcum%26hl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26safe%3Doff%26selm%3Drame.878582704p17434%2540bash%26rnum%3D1

lavet to film, hvor over fyrre mænd onanerer over hendes krop op
sprøjter sperm på hende. Nogle af dem er endda negere.

Det lyder lidt vildt, og jeg ville gerne høre, om der er nogle i denne
gruppe, der kender disse film?

Det er en skam, at man ikke kan få de amerikanske videobånd til at
køre i de danske videomaskiner. For med en pris på $16, må de da være
alle pengene værd.

VH

Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 02-09-03 14:03

Thomas wrote:
:: Det er en skam, at man ikke kan få de amerikanske videobånd til at
:: køre i de danske videomaskiner. For med en pris på $16, må de da være
:: alle pengene værd.

Det kan du også. Bl.a. Panasonics maskiner kan afspille NTSC. Dit TV skal
dog også kunne vise det.

M.v.h.

Fra : Thomas

Dato : 02-09-03 18:54

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message news:<3f549511$0$422$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> :: alle pengene værd.
>
> Det kan du også. Bl.a. Panasonics maskiner kan afspille NTSC. Dit TV skal

Er det nogle specielle fjernsyn, eller hva?

VH

Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 02-09-03 21:12

Thomas wrote:
::: Det kan du også. Bl.a. Panasonics maskiner kan afspille NTSC. Dit
::: TV skal dog også kunne vise det.
::
:: Er det nogle specielle fjernsyn, eller hva?

Nej egentlig ikke. Hvilket TV har du, så skal jeg finde ud af det.

M.v.h.

Fra : Henning

Dato : 02-09-03 16:07

Thomas wrote:
> [...]

> Det er en skam, at man ikke kan få de amerikanske videobånd til at
> køre i de danske videomaskiner. For med en pris på $16, må de da være

Søg på usenettets binaries grupperne, der kan du finde både
pis, sperm og lort i en stor pærevælling ( lort hedder ofte scat og
sperm bukkake, pis enten urin eller noget med golden )

MVH
Henning

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 03-09-03 12:12

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Min yndlingspornoamerikaner, Britt Morgan, har ifølge disse link:
<snip>

> Det er en skam, at man ikke kan få de amerikanske videobånd til at
> køre i de danske videomaskiner. For med en pris på $16, må de da være
> [...]

Det kan man sagtens købe, jeg har en der spiller NTSC bånd og "afleverer"
et PAL signal. Den kan også spille PAL og SECAM bånd. (med andre ord: Den
tager alle slags bånd, og kan bruges på alle europæiske fjernsyn)
Den er fra panasonic og kostede (for 4 år siden) 2200,-

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Henrik B.

Dato : 03-09-03 12:55

Thomas Nørgaard wrote:
[...]

At den sender PAL ud, er ikke ensbetydende med at alle TV kan vise signalet.
Video'en sender PAL-60 ud (60 Hz), og det er ikke alle TV der kan "døje"
det.

M.v.h.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 04-09-03 09:28

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
signalet.
> Video'en sender PAL-60 ud (60 Hz), og det er ikke alle TV der kan "døje"

Sorry, jeg glemte at skrive at man kan skifte signaltype på udgangen. Så man
kan selv vælge, om det er PAL, SECAM eller NTSC den skal sende ud.

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Henrik B.

Dato : 04-09-03 12:35

Thomas Nørgaard wrote:
:: Sorry, jeg glemte at skrive at man kan skifte signaltype på
:: udgangen. Så man kan selv vælge, om det er PAL, SECAM eller NTSC den
:: skal sende ud.

Hjælper stadigvæk ikke noget, hvis TV'et ikke kan arbejde med signalet.

M.v.h.

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 05-09-03 15:20

> [...]

> signalet.
> Video'en sender PAL-60 ud (60 Hz), og det er ikke alle TV der

Humm, jeg tænder altså også på tv-signaler

Tror ikke lige denne tråd høre til her i gruppen længere *G*

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-03 14:12

In article <3f589b8d$0$468$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nettet@uac.dk
says...
> "Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

> Humm, jeg tænder altså også på tv-signaler

Sådan er vi så forskellige, jeg tænder *for* tv-signaler ;)