Grønne kondomer
Fra : Thomas

Dato : 02-09-03 13:16

Da jeg for ca. 25 år siden skulle til at debutere inden for kønslivet,
var der ikke mange, der gik op i det med kondomer. Pigerne brugte
enten p-piller eller spiral, så man sprøjtede bare løs.

Men så for 16-17 år siden, da AIDS begyndte at gøre sit indtog, var
der en pige, der ville have mig til at bruge et kondom. Jeg havde ikke
nogle, men hun havde nogle farvede kondomer liggende i skuffen, og hun
satte et grønt kondom på min pik. Kønt så det ikke ud, men det føltes
meget ophidsende. Faktisk var det første gang jeg havde et kondom på.
Siden prøvede vi med de røde og gule og blå kondomer, og ikke mindst
med de sorte. Men jeg vil altid huske det grønne kondom, fordi det var
det første.

VH

Thomas

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 02-09-03 16:09

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
<Snip>
> [...]
> Siden prøvede vi med de røde og gule og blå kondomer, og ikke mindst
> med de sorte. Men jeg vil altid huske det grønne kondom, fordi det var

Jeg husker også et grønt kondom tydeligt, men det var fordi det var det der
ikke kom med ud bagefter.

Aldrig har jeg set min kæreste med sine fingre så langt oppe i sig selv, og
så var det ellers til læge efter et sæt fortrydelsespiller, for vi skulle
ikke have børn på det tidspunkt.

Lars

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 15:11

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg husker også et grønt kondom tydeligt, men det var fordi det var det
> der ikke kom med ud bagefter.
>
> Aldrig har jeg set min kæreste med sine fingre så langt oppe i sig selv,

Lidt kikset - men sikkert ret morsomt

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-09-03 19:45

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt kikset - men sikkert ret morsomt

Kikset dengang, men absolut ikke morsomt. Der var sgu ikke meget sjov ved at
blive mor og far som 22-årig.

I dag tænder vi begge på fingre langt oppe i hende

Lars

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 22:22

> Kikset dengang, men absolut ikke morsomt.

Men når I tænker tilbage på det idag er det da lidt komisk.....?

> I dag tænder vi begge på fingre langt oppe i hende

Ok, det er heller ikke den værste måde at få fedtede finger på..

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Nette

Dato : 02-09-03 16:27

"Thomas" skrev i en meddelelse
> [...]
> Siden prøvede vi med de røde og gule og blå kondomer, og ikke mindst
> med de sorte. Men jeg vil altid huske det grønne kondom, fordi det var

Dengang lå der også et "Kondomeri" i en af barakkerforretnignerne i
Brunsgade. Der kunne man både få farvede kondomer og kondomer med smag. Jeg
husker vi prøvede et af de sorte med lakridssmag, men det smagt nu mest af
gummi.

Nette

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-09-03 19:22

On 2 Sep 2003 05:16:19 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

> [...]
>Siden prøvede vi med de røde og gule og blå kondomer, og ikke mindst
>med de sorte. Men jeg vil altid huske det grønne kondom, fordi det var

Dem du tænker var af et eller andet mærke jeg ikek kan huske, men selve
de kondomer blev solgt under navnet "Fun" altså det var deres navn
udover producenten.
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas

Dato : 03-09-03 08:05

> Dem du tænker var af et eller andet mærke jeg ikek kan huske, men selve
> de kondomer blev solgt under navnet "Fun" altså det var deres navn
> udover producenten.

Det er rigtigt. Der var tre typer kondomer i samme serie.

Free, Feel og Fun hed de.

VH

Thomas

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 15:10

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Men jeg vil altid huske det grønne kondom, fordi det var det første.

Grønt
- humm, så får din pige 6 om dagen som man siger der er det rigtige?
Grønt er jo vigtigt...

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk