Je t'aime - hvem?
Fra : Kai Mandrup

Dato : 02-09-03 13:17

- de ældste af os kan endnu huske den gamle je t'aime med Serge Gainsbourg
og Jane Birkin

- og dem hvor hukommelsen ikke er faldet ud i takt med tænderne kan huske
at Jesper Klein lavede en dansk version - var det med Jytte Abildstrøm?

- der fandtes også en engelsk version, hvor "herren" var lidt sløv i
starten, men da så talen faldt på golf blev han vågen men så blev hun til
gengæld kold - hvem lavede den?

- jeg synes også at kunne huske at der var en svensk version?

- andre versioner?

m.v.h. Kai Mandrup

æt d )Vaj

Fra : Jesper Larsen

Dato : 02-09-03 14:55

Nummeret hedder Up Je t'Aime og er med Frankie Howerd & June Whitfield

og kan høres på dette link: http://www.frankiehowerd.com/download.html

Jesper

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 19-09-03 16:05

On Tue, 2 Sep 2003 14:17:03 +0200, "Kai Mandrup" <kai.mandrup@mail.tele.dk> wrote:

> - andre versioner?

Einstürzende Neubauten har en ret god version på "Kollaps".

--
P3 - slukket radio