patch til diablo 2
Fra : tom34

Dato : 02-09-03 13:00

til alle diablo 2 fan der kommer snart et nyt patch til diablo 2 1-10
som man kan downloade, efter hvad de (blizzard)fortæller skulle det være
det største patch nogle sinde. så hold godt øje med www.d-2.dk
MVH Tom

http://www.kandu.dk/

Fra : Jane

Dato : 02-09-03 13:56

tom34 skrev i <news:3f54872a$0$48905$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> til alle diablo 2 fan der kommer snart et nyt patch til diablo 2

Hvor kan du se det? Så vidt jeg kan se er den ikke mere på
trapperne end i sidste måned?

<http://www.battle.net/forums/thread.aspx?FN=d2-general&T=189618&P=1
&ReplyCount=0#post189618> aka http://shor.ter.dk/55787211

Q: When is Diablo II 1.10 coming out?
A: The 1.10 patch of Diablo II that is currently being run through our QA
testing procedure. Although we do not have a release date set for this
patch, we are working hard to get it out as soon as possible.

Q: Can you give us an estimate on when the patch will come out?
A: Estimates are usually wrong so no, we're not giving one at this time.
If we knew an exact time, the patch would be already done. We release
patches when they are done so it's not done yet.

> så hold godt øje med www.d-2.dk

Fnis. Når de oversætter af GF har sagt "There is no ETA because it is
not known exactly when it will be done (even by Blizzard)..... " til
"Endnu ikke nogen tidshorisont på udgivelsen, men mon ikke der snart
sker noget ??" så vil jeg ikke ligefrem sige det var et seriøst sted
at søge sin information og fortsat holde mig til de officielle sider.

http://www.battle.net/forums/board.aspx?ForumName=d2-general

Jane

Fra : tom34

Dato : 02-09-03 17:18

"Jane" skrev d. 02-09-03 13:56 dette indlæg :

> Hvor kan du se det? Så vidt jeg kan se er den ikke mere på
> [...]
QA
> [...]

> sker noget ??" så vil jeg ikke ligefrem sige det var et seriøst sted
> at søge sin information og fortsat holde mig til de officielle sider.

fra Tom kan du ikke se at der står (snart) og så syndes jeg at din måde
med at høvle folk ned på er en meget dårlig reklame for dig selv, men
jeg får jo nok bare den slynget tilbage med at det er en dårlig reklame
at komme den nyhed, men det er jo op til dig selv
H Tom

http://www.kandu.dk/

Fra : Gismo

Dato : 02-09-03 22:01

tom34 wrote:

> [...]
> selv, men jeg får jo nok bare den slynget tilbage med at det er en
> dårlig reklame at komme den nyhed, men det er jo op til dig selv

For et stykke tid siden ævlede du noget om at d3 kom ... I kandu er måske
lidt bedre end os andre

patchen skal nok komme ... Og når den gør, står det på deres hp!

--
Gismo

Fra : Jane

Dato : 03-09-03 12:53

tom34 skrev i <news:3f54c393$0$48908$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

<snip en frygteligt masse unødvendigt citat>

> fra Tom kan du ikke se at der står (snart)

I Blizzard terminologi kan snart betyde alting fra en uge til et år.

> og så syndes jeg at din måde
> med at høvle folk ned på er en meget dårlig reklame for dig selv,

Jeg reklamerer ikke for mig selv. Derimod lugtede det indlæg
som jeg svarede meget af "jeg vil bare reklamere for min
diablo hjemmeside" som hører til i dk.opslag.internet

Jane

Fra : Gismo

Dato : 03-09-03 12:55

Jane wrote:

> I Blizzard terminologi kan snart betyde alting fra en uge til et år.

Var da 1½ år siden de begyndte at ævle om p 1.10

> Jeg reklamerer ikke for mig selv. Derimod lugtede det indlæg
> som jeg svarede meget af "jeg vil bare reklamere for min
> diablo hjemmeside" som hører til i dk.opslag.internet

Siger sig selv at vi skal læse vigtige ting på hans side - står alt der, fx
at d3 snart kommer som han ævlede om sidste. Hvad blizz siger har de fra ham
*DING DONG*

--
Gismo

Fra : Jane

Dato : 03-09-03 13:18

Gismo skrev i <news:bj4kqq$2jq$1@sunsite.dk>:

> Var da 1½ år siden de begyndte at ævle om p 1.10

Ups ja, glemte man ikke skal skrive "op til" når det er
blizzard da de jo altid kan skuffe en lidt mere...

Jane

Fra : Gismo

Dato : 03-09-03 13:22

Jane wrote:

> Ups ja, glemte man ikke skal skrive "op til" når det er
> blizzard da de jo altid kan skuffe en lidt mere...

Alle gode spil er blevet udskudt, sådan har det været, sådan er det og sådan
bliver det - også når det handler om patche til spil - og blizz er nogle af
de gode ... ;)

--
Gismo

Fra : Brian Lund

Dato : 02-09-03 17:47

> til alle diablo 2 fan der kommer snart et nyt patch til diablo 2 1-10
> som man kan downloade, efter hvad de (blizzard)fortæller skulle det være
> det største patch nogle sinde. så hold godt øje med www.d-2.dk

Jeg troede efterhånden det var ved at være "common knowledge" at der "snart"
kommer en patch 1.10 :)

Men jeg holder mig nu til at holde øje med;
http://www.battle.net/diablo2exp/

Som iøvrigt er en god side...
Og så har der været en beta patch 1.10 ude i snart en måned... Man kan dog
ikke spille multiplayer i den.

Brian

Fra : SoftMan Brian

Dato : 02-09-03 18:14

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in message

> Jeg troede efterhånden det var ved at være "common knowledge" at der
"snart"
> kommer en patch 1.10 :)

yep det var en nyhed at der snart kom en patch 1.10 for et år siden .

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 02-09-03 23:59

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote:

>Og så har der været en beta patch 1.10 ude i snart en måned... Man kan dog
>ikke spille multiplayer i den.

Ikke helt correct - man kan blot ikke spille over battle.net.

Fra : Gismo

Dato : 02-09-03 21:58

tom34 wrote:
> til alle diablo 2 fan der kommer snart et nyt patch til diablo 2 1-10
> som man kan downloade, efter hvad de (blizzard)fortæller skulle det
> [...]

Har patch 1.10 ikke været på trapperne i et års tid nu ?
hvorfor er det vi skal kigge på d-2.dk når det er blizzard der laver d2 ??
Står der ikke mere på www.blizzzard.com ?

--
Gismo

Fra : DaneX

Dato : 03-09-03 06:05

> Har patch 1.10 ikke været på trapperne i et års tid nu ?
> hvorfor er det vi skal kigge på d-2.dk når det er blizzard der laver d2
??

Fordi det er skjult reklame...
Ikke andet...

/DaneX

Fra : Rasmus

Dato : 03-09-03 13:06

> Har patch 1.10 ikke været på trapperne i et års tid nu ?
> hvorfor er det vi skal kigge på d-2.dk når det er blizzard der laver d2
??
> Står der ikke mere på www.blizzzard.com ?

Den bedste side for nyheder om D2 er nok http://www.diabloii.net/ ....
Første gang de rapporterede om en 1.10 patch var 25. April 2002 så nyhed er
det vel ikke

/Rasmus

Fra : Mercenary

Dato : 09-09-03 11:03

"Rasmus" <mail@REMOVE.rwj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> >
> Den bedste side for nyheder om D2 er nok http://www.diabloii.net/ ....
> Første gang de rapporterede om en 1.10 patch var 25. April 2002 så nyhed

Mener nu selv at http://www.battle.net/diablo2exp/ er den bedste side at
holde sig opdateret på.
Den side der linkes til i starten af denne tråd er da håbløst uddateret og
mange af informationerne er _meget_ gamle. Fandt bla. forventningsfulde
skriverier om LOD udvidelsen. LOL !

Nu har den sidste nye beta af patch 1.10 været ude i lige lidt over en
måned, så mon ikke der snart sker noget ?

Ved ikke hvor lang tid den slags tager, men et par måneder mere er vel ikke
helt urealistisk.

/Merc