Formular
Fra : Catherine Asbech

Dato : 02-09-03 11:36

Hej
Jeg har lagt en hjemmeside ned, og i kontakt, har jeg lavet en Formular, som
skulle dirigere svaret til en e-mail adresse og åbne et ny vindue med en
automatisk svar. Jeg får dette besked:
"FrontPage Error. User: please report details to this site's webmaster.
Webmaster: please see the server's system log for more details. "
Jeg har fået fat i min udbyder (e-navn), som siger at alle extention til FP
er installeret.

Er det mig som laver noget forkert?

Kig her: http://www.strandbytoemrer.dk/

Kan I hjælpe?

På forhånd tak

VH

Catherine

Fra : Falcon

Dato : 02-09-03 17:07

:
> "FrontPage Error. User: please report details to this site's webmaster.
> Webmaster: please see the server's system log for more details. "
> Er det mig som laver noget forkert?

Kopierede koden ind på siden www.it-nordjylland.dk/7.htm, funger fint.

Fejlen må ligge hos fin udbyder.

MVH