Fin si til småt levende foder
Fra : Plesner

Dato : 02-09-03 11:01

Jeg skal have lavet mig en si, der er fin nok til at tilbageholde
zooplankton.

I den i øvrigt fremragende 'Leg med akvariefisk' fra 1964, skriver
forfatteren, at man kan bruge sigteflor eller fintmasket organdi. Hvad er
det, og hvor finder man det ? Er der en, der ved det eller har en ide til,
hvor jeg får fat i noget andet stof eller lignende, der er fint nok ?

plesner

Fra : Carsten Gall

Dato : 02-09-03 15:04

Plesner <you@wish.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f546a61$0$63$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
> det, og hvor finder man det ? Er der en, der ved det eller har en ide til,
> hvor jeg får fat i noget andet stof eller lignende, der er fint nok ?

Istedet for at ligge og rode med det selv, så kan du i Planteimporten
købe et si sæt med,
6 store sier, med net i forskellig størrelse. Sættet koster 160,-

Carsten

Fra : Plesner

Dato : 02-09-03 15:14

> Istedet for at ligge og rode med det selv, så kan du i
> Planteimporten
> købe et si sæt med,
> 6 store sier, med net i forskellig størrelse. Sættet koster 160,-

Det lyder umiddelbart som en god ide, men er du sikker på, at den fineste
er fin nok til formålet ? Sammenlignet med det, jeg skal bruge, er en
artemiasi jo ret grov ?!?

plesner

Fra : Carsten Gall

Dato : 02-09-03 16:41

Plesner <you@wish.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f54a58f$0$28624$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Det lyder umiddelbart som en god ide, men er du sikker på, at den fineste
> er fin nok til formålet ? Sammenlignet med det, jeg skal bruge, er en
> artemiasi jo ret grov ?!?

Du kan da tage ind og kigge på dem! Og så selv vurdere om det er godt
nok.

Carsten

Fra : Carsten Gall

Dato : 02-09-03 17:20

> [...]
>
> Det lyder umiddelbart som en god ide, men er du sikker på, at den fineste
> er fin nok til formålet ? Sammenlignet med det, jeg skal bruge, er en

Ellers kan du kigge her: http://www.cellpharm.co.uk/rotifers1.htm

Hvis du finder ud af at ville bestille noget derovre fra, må du meget
gerne lige give mig besked,
da der er noget som jeg gerne vil have også, men da fragten er temmelig
dyr, kunne vi måske slå os sammen om det.

Carsten

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 02-09-03 15:56

"Plesner" <you@wish.net> wrote in message

> Er der en, der ved det eller har en ide til,
> hvor jeg får fat i noget andet stof eller lignende, der er fint nok ?

Konens aflagte strømpebukser?
--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-