Er der simlock på Nokia 6100 med Orange Ma~
Fra : SpookiePower

Dato : 02-09-03 10:32

Jeg overvejer at købe en Nokia 6100 med et Orange Match abb
i El-giganten. Er der nogle som ved om Orange's simkort er låst
til telefonen, eller om jeg kan bruge mit Telmore-simkort i den
med det samme ?

Fra : news.teledanmark.dk

Dato : 02-09-03 18:41

Det er jeg næste 100% sikker på at der en en lock, specielt hvis den sælges
sammen med et abonnement

mvh
Michael Ovesen

Fra : René

Dato : 02-09-03 19:04

Den jeg købte var der ikke lås på, det var med samme abb. De er meget
hjælpsomme i den butik. Spøg ekspidenten når du får fat i en. Det er ikke
altid lige til. Dejlig telefon forresten. Man kan hurtig blive i tvivel om
man har den med.

Mvh
René

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 03-09-03 19:52

"SpookiePower" wrote in message news:bj1o12$26da$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> i El-giganten. Er der nogle som ved om Orange's simkort er låst
> til telefonen, eller om jeg kan bruge mit Telmore-simkort i den

Lige meget om den er låst eller ej, burde det ikke være noget problem! Hvis
du går ind på www.gratisunlock.dk skal du blot vælge tlf.model, operatør og
skrive mobilens IMEI nummer så kommer unlock-koden med det samme... Lettere
kan det vel ikke være?

Hygge...
Daniel