MS Windows
briani 27239
Fejl-meddelelser forsvinder!
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 02-09-03 10:24

Har prøvet før om dette emne:

Når windows (XP Pro) viser en fejl-meddelelse, lukkes den ned igen så
hurtigt at jeg ikke kan nå at se, hvad det går ud på!
Det er som om, at der bliver "trykket" på OK-knappen af sig selv!

Er der nogen, som har et bud på denne fejl?

Lars

Fra : Dan Molberg

Dato : 02-09-03 13:53

"Lars Holm Thomsen" <elsebrun.larsholm@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Det er som om, at der bliver "trykket" på OK-knappen af sig selv!
>
> Er der nogen, som har et bud på denne fejl?

Du mener BSD? Hvis ja så gør dette:
System Properties -> Startup and recovery -> Settings -> System dailure ->
Automatically restart -> fjernflueben....
Så har du god tid til at læse fejlen....

--
Hvem læser dette?
Tilykke du er den første:)