Apropos børn og ærlighed
Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 02-09-03 09:33

Børn er hudløs ærlige, også når det gælder katte....
Forhistorien er at folk altid siger at Mulle er fed, så jeg spurgte
dyrlægen, der sagde at fed var han ikke men han var en "kraftig kat"
Så kommer min brors tvillingedrenge, Anders og Peter, på 8 år på besøg.

Anders forsøger at løfte Mulle (der vejer omkring 7 kg) og siger så:

"Han er godt nok tyk"

"Nej" siger jeg "han er ikke tyk!" (havde jo dyrlægens udsagn at læne
mig op ad)

Hvorefter Peter udbryder:
"Nej, han er fed!!!!"

Med venlig hilsen Miver og Mulle's mor
Heidi Tengstedt

Se ham her:
http://hei.homepage.dk/frede.html
(Mulle hedder faktisk Frede fra tidernes morgen)

Fra : Louise Hansen

Dato : 02-09-03 12:50

> [...]
>
> 'Han er godt nok tyk'
>
> 'Nej' siger jeg 'han er ikke tyk!' (havde jo dyrlægens udsagn at læne

Hi hi, ja de er hudløst ærlige, de kære små! Men det er jo også
noget af det, der gør dem så charmerende, er det ikke?

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 02-09-03 13:06

"Miver og Mulle's mor" <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Han er godt nok tyk"
>
> "Nej" siger jeg "han er ikke tyk!" (havde jo dyrlægens udsagn at læne
> mig op ad)
>
> Hvorefter Peter udbryder:
> "Nej, han er fed!!!!"

Ja, det kender jeg alt for godt! Min datter på 2½ er også meget ærlig,
desværre er det ikke kun hvad angår kattene. Næh, her i huset er det mig,
der konsekvent omtales "tykke mor"! Ok, jeg er også temmelig højgravid med
tvillinger, men jeg håber bare, ærligheden også holder, når jeg ikke længere
er tyk, og det ikke hænger ved som en dårlig vane
Men det får vi snart svar på, jeg skal nemlig have planlagt kejsersnit i
morgen.

MVH Mette (og fem misser, der er ekstra uvorne, fordi de ved, jeg ikke kan
rejse mig i lynende fart og stoppe dem i deres unoder)

Fra : Margot

Dato : 02-09-03 13:22

Hej Mette

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
KLIP
> Men det får vi snart svar på, jeg skal nemlig have planlagt kejsersnit i
> morgen.

Held og lykke i morgen.
Du har måske en fornemmelse af hvordan en missemor, har det dagen inden hun
nedkommer med fem mislinger ))

Hilsen Margot

Fra : Vibeke J

Dato : 02-09-03 18:36

> Men det får vi snart svar på, jeg skal nemlig have planlagt kejsersnit i
> morgen.

Ih - held og lykke med det :)

/Skrukke Vibeke

Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 02-09-03 19:56

> [...]
>
> MVH Mette (og fem misser, der er ekstra uvorne, fordi de ved, jeg ikke kan
> rejse mig i lynende fart og stoppe dem i deres unoder)

..ooOOoo.. tak splitter, du må have rigtig "god fornøjelse" (ved ikke
hvad man ellers kan sige) med imorgen. Og på forskud...tillykke med
rollingerne også til den kommende storesøster :))

http://hei.homepage.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 02-09-03 19:40

Ja, af børn og fulde folk --- ved du nok

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Leyna

Dato : 03-09-03 10:20

On Tue, 2 Sep 2003 10:33:06 +0200, Miver og Mulle's mor
<zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:

>"Han er godt nok tyk"
>
>"Nej" siger jeg "han er ikke tyk!" (havde jo dyrlægens udsagn at læne
>mig op ad)
>
>Hvorefter Peter udbryder:
>"Nej, han er fed!!!!"

Hehehe... Nogle mennesker kender bare ikke forskel på at være tyk
eller være kraftigt bygget!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk