MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Program til password på mapper
Fra : Nuke

Dato : 02-09-03 08:47

Hej NG

Jeg har i noget tid nu søgt et program, der kan sætte password på nogle
bestemte mapper...

Programmet må gerne kunne købes, da jeg ikke ønsker noget crap det skal være
fedt - flot - bruger venligt §)

Håber nogle kan hjælpe !

MVH
Lars Hoppe

Fra : ct

Dato : 02-09-03 09:35

http://www.pc-magic.com/des.htm#emf

/claus

Fra : Ivan

Dato : 02-09-03 18:24

"ct" <no@way.se> skrev i en meddelelse
> http://www.pc-magic.com/des.htm#emf

Jeg har lige prøvet at hente dette lille program. Jeg syntes ikke at det
virker som beskrevet, jeg kan se den mappe jeg har lavet usynlig-og alt det
andet det kan. Gør jeg noget forkert, eller hva'.

Hi
Ivan

Fra : Nuke

Dato : 02-09-03 21:56

et var heller ikke lige det jeg søgte. Jeg ønsker mere et addon til min XP
Pro så jeg for eks. bare skal højre klikke på en mappe og så angive password

Ligesom hvis man er gæst på min XP for at installere et program, skal jeg
højre klikke og sige kør som osv osv...

/Lars Hoppe

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-03 21:27

Nuke skrev:
> et var heller ikke lige det jeg søgte. Jeg ønsker mere et addon til
> min XP Pro så jeg for eks. bare skal højre klikke på en mappe og så
> angive password

Så er det Folder Guard du mangler:
http://www.winability.com/folderguard/

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her: