Keyspan adaptor
Fra : Anders Jakobsen

Dato : 07-04-01 13:05

Hej

Jeg er på udkig efter en keyspan adaptor (USB-til-Seriel) så kommunikationen
imellem min kære Newton og min Pismo glider lidt bedre. Jeg synes dog at
prisen (over 1000 kr.) er lidt pebret i Offliceline et al. Er der nogen som
kender et sted hvor den sælges billigere eller efter at have købt sig en USB
printer ikke mere har brug for deres egen og vil sælge den til mig, hører
jeg gerne.

Anders

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-04-01 21:48

Anders Jakobsen <newton@os.dk> wrote:

> Er der nogen som
> kender et sted hvor den sælges billigere

Xircom laver et tilsvarende produkt; se nedenstående URL.

http://www.xircom.com/cda/page/1,1298,0-0-1_1-177,00.html

Hos www.itbutikken.dk sælger de denne adapter til kr. 482,- incl. moms.
(Vælg at se menuen som "firma" og se under XIRCOM/Kabler)

Jeg har selv en SCSI -> USB converter fra Xircom købt hos itbutikken.
Den virker perfekt.

/Martin

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 27-05-01 13:07

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> [...]
> (Vælg at se menuen som "firma" og se under XIRCOM/Kabler)
>
> Jeg har selv en SCSI -> USB converter fra Xircom købt hos itbutikken.

Kan jeg brge den til at tilslutte min gamle laserprinter til min iMac?

Carsten

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-05-01 18:12

Carsten Ortmann <vousortmann@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Kan jeg brge den til at tilslutte min gamle laserprinter til min iMac?

Kun hvis der er tale om en LaserwriterII SC eller en Personal
Laserwriter SC.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 27-05-01 22:01

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Kun hvis der er tale om en LaserwriterII SC eller en Personal
> Laserwriter SC.

Det er en Personal LaserWriter LS. Er det sådan én du mener?

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-05-01 22:33

In article <1eu36ut.1xamhxzn4l772N%vousortmann@mail1.stofanet.dk>,
vousortmann@mail1.stofanet.dk (Carsten Ortmann) wrote:

> Det er en Personal LaserWriter LS. Er det sådan én du mener?

Nixen. Din printer er en seriel printer, ikke en SCSI printer.

Du skal bruge en USB -> seriel adapter.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 28-05-01 21:08

> Nixen. Din printer er en seriel printer, ikke en SCSI printer.
>
> Du skal bruge en USB -> seriel adapter.

Jamen sådan en har de også i deres produktlinie på det der firma:
http://www.xircom.com/cda/page/1,1298,0-0-1_1-177,00.html