slikker andre hanhundes kønsdele??
Fra : Trine A.

Dato : 02-09-03 07:48

Ja så er der dukket endnu et spørgsmål op *gg*

Bosse har det meget med at slikke min anden hund, Disco's tissegøj...hvorfor
gør han det?? Disco ser ud til at nyde det med stor velbehag....yikes...

Hvis Bosse prøver det samme med min mors Norwich Terrier, Balou, så bliver
Balou virkelig vred.....

--
Hilsen
Trine

Fra : Pia J

Dato : 02-09-03 07:56

"Trine A." <trinealsing@yahoo.dk> wrote in message

> Hvis Bosse prøver det samme med min mors Norwich Terrier, Balou, så bliver
> Balou virkelig vred.....

Så er der nok ikke den store risiko for, at Balou lægger sig på ryggen foran
Bosse til at begynde med.... :)

Mine to sniffer også jævnligt hinanden, dog ikke noget med "rengøring".

:Pia

Fra : Trine A.

Dato : 02-09-03 07:59

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message

> [...]
foran
> Bosse til at begynde med.... :)
>
> Mine to sniffer også jævnligt hinanden, dog ikke noget med "rengøring".

Hej Pia

Nej ingen tvivl om at Balou er en rigtig terrier Men det underlige er at
normalt har Bosse stor respekt for Disco......så hvorfor får han lov til
dette??

Mvh.
Trine

Fra : Pia J

Dato : 02-09-03 08:27

> Nej ingen tvivl om at Balou er en rigtig terrier Men det underlige er
at
> normalt har Bosse stor respekt for Disco......så hvorfor får han lov til
> dette??

Jeg tror det er en slags familiehygge. Min hanhund skal også altid hen og
tisse oveni det sted hvor tæven har gjort det, og jeg tror ikke det er
dominans i det tilfælde, mere en slags fælles afmærkning, det er OS der bor
her. Han kan sagtens ligge på ryggen og gasse, så får hun lov at stille sig
ovenpå og bide ham i struben, eller de leger krokodillemund med høje hvin og
logrende haler, og han er bare helt afslappet. Hvis han ligger sådan og
bliver nusset af mig, kommer hun altid og blander sig, og får så lov at
sniffe ham igennem i den anden ende.

Det med krokodillelegen gør han altid med små hvalpe, de får rigtig lov at
tro de kan banke ham, måske det hænger i, fordi de bor sammen, den
godmodige, beskyttende storebror? Hvis man virkelig har tillid til at man er
den største og stærkeste, har man jo ikke behov for at bevise det hele
tiden, det er en selvfølge, så man har råd til at være fuldstændig åben og
rolig. De er et rigtig godt makkerpar.

:Pia

Fra : mathilde

Dato : 02-09-03 08:22

"Trine A." skrev d. 02-09-03 07:48 dette indlæg :
> [...]
velbehag....yikes...

> Hvis Bosse prøver det samme med min mors Norwich Terrier, Balou, så

Hej
Mine tæver gør det samme. Tit stiller de sig bare på en bestemt måde, så
kommer den anden straks og vasker.
Da de var i løbetid, var det ikke meget jeg så til blodet, for de holdt
konstant hinanden rene.
Hvorfor det accepteres nogle hunde imellem, det vil jeg da også gerne
vide.

Mathilde.

http://www.kandu.dk/