Star.Wars.Jedi.Knight.Jedi.Academy
Fra : MD

Dato : 02-09-03 07:38

Hej
jeg er kommet til et sted de kalder T1 surprise mit problem er at der er et
stort køretøj af en slags med en rampe der kan man se op på anden sal mit
spøgsmål er så hvordan kommer jeg der op ???

på forhånd tak
MD

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-03 15:41

Er dette spil udkommet endnu ?

Hvor har du købt det ?

JHC

Fra : --=Stone=--

Dato : 02-09-03 16:42

> Er dette spil udkommet endnu ?
>
> Hvor har du købt det ?

Hvad tror du selv ??

--
--=Stone=--

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 02-09-03 17:35

JHC wrote:
> Er dette spil udkommet endnu ?

Nej.

> Hvor har du købt det ?

Det har han sikkert ikke.

--
Jacob

We tend to scoff at the beliefs of the ancients. But we can't scoff at
them personally, to their faces, and this is what annoys me.

Fra : Silver

Dato : 02-09-03 15:51

> [...]
> stort køretøj af en slags med en rampe der kan man se op på anden sal mit
> spøgsmål er så hvordan kommer jeg der op ???

Brug din Pull force for at få kranen ned til dig, når du så hopper op på den
igen så kører den selv op.

Mvh
Silver