Fødselsdag!
Fra : Helle

Dato : 02-09-03 06:37

Hejsa.

I dag fylder min skønne Sylvester 1 år! Hip hip hurraaa!
Dette startede ham og Emil med at fejre kl. 4.30 i morges og fejrer det
stadig. De vælter ALT ned og fræser rundt. De vræler og skaber sig og tæsker
efter hinanden. Dette er dog tydeligvis leg! Gaaaab....det er lidt som om
jeg ikke har fået sovet så meget som jeg burde
Sylvester får en gave senere i dag. Han får nogle lækre godbider og en mini
tennisbold med et fiske-logo på. Jow jow... *ss*

Mvh Helle

__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-09-03 07:48

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
mini
> tennisbold med et fiske-logo på. Jow jow... *ss*

Tillykke med Skønne Sylvester

Hilsen
Lisbeth, Basil, Jack & Phumba

Fra : Louise Viborg

Dato : 02-09-03 08:07

Tillykke til Sylvester her fra os og kattene + killinger (som gerne
vil være med til at fræse det hele ned, hvis de dog havde lært at løbe
*G*)

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte