www.scope.dk...hvad sker der.?
Fra : Zurfer

Dato : 07-04-01 12:38

Hvad er der blevet af www.scope.dk ..?

--
Mvh. Kenneth
Kenneth_andersen@mailme.dk
Kenneth_andersen@vip.cybercity.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 07-04-01 13:40

On Sat, 7 Apr 2001 13:38:24 +0200, "Zurfer"
<kenneth_andersen@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvad er der blevet af www.scope.dk ..?

"404 Not Found: Siden findes ikke Scope er blevet opgraderet til
version 2.0. Du stilles om til World Scope om 10 sek..."

.... og så bliver man viderestillet til www.worldscope.dk

World Online ved vel ikke om de skal lege portal eller ej. Ud fra et
kig på "Om Scope", lader det ikke til at der er mange af de
oprindelige tilbage. Til gengæld så jeg en af de gamle folk skrive for
Tjeck.

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Zurfer

Dato : 08-04-01 08:18

> [...]
> kig på "Om Scope", lader det ikke til at der er mange af de
> oprindelige tilbage. Til gengæld så jeg en af de gamle folk skrive for

Det er da lidt ærgeligt. Var scope ikke en rimelig besøgt site..?

Kenneth

Fra : Michael Legart

Dato : 08-04-01 08:29

On Sun, 8 Apr 2001 09:17:46 +0200, Zurfer <kenneth_andersen@vip.cybercity.dk> wrote:
> Det er da lidt ærgeligt. Var scope ikke en rimelig besøgt site..?

Det er saa vidt jeg ved de samme folk, som staar bag den nye version af scope - scope
er jo ikke nedlagt, men "bare" kommet i en nye (og efter min mening meget bedre) version

--
package Disclamer;

BEGIN { print "Arbejder hos World Online, men taler for mig selv"; }
1;

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-04-01 10:46

On Sun, 8 Apr 2001 07:28:51 +0000 (UTC), legart@daarligstil.dk
(Michael Legart) wrote:

>Det er saa vidt jeg ved de samme folk, som staar bag den nye version af scope

.... de samme folk, som var tilstede umiddelbart før ændringen, vel og
mærke ;)

>- scope
>er jo ikke nedlagt, men "bare" kommet i en nye (og efter min mening meget bedre) version

.... for det, Scope har manglet, er jo muligheden for at sende SMS'er
;)

Til gengæld er den blevet noget mere overskuelig på de enkelte film,
men:

"WorldScope holder øje med de vigtigste danske medier på filmområdet.
[..]" - det lyder lidt som World Radar om igen.

.... og hvor er trailerne blevet af? Det var klart et af Scope's
største hit, at man fra den gamle forside kunne klikke sig ind på
traileroversigten, og klikke direkte på en trailer. Perfekt "KISS".

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Jesper Vestergaard

Dato : 08-04-01 13:42

Michael Legart <legart@daarligstil.dk> skrev
> Det er saa vidt jeg ved de samme folk, som staar bag den nye version af
scope - scope
> er jo ikke nedlagt, men "bare" kommet i en nye (og efter min mening meget
bedre) version

Tjae...din mening er jo fin nok, men under alle omstændigheder er det et
sørgeligt tab for dansk filmjournalistik på nettet. Det ser ud at de helt
stopper med at at rapportere fra filmbegivenheder, skrive artikler, lave
interviews og alt det andet gode, som man kunne finde i den gamle version,
når man ellers havde gennemskuet opbygningen af sitet.

hilsen Jesper
www.CinemaZone.dk

Fra : Ole Kofoed

Dato : 08-04-01 14:49

Jesper Vestergaard skrev i meddelelsen
<9apm7t$2d08$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
version,
>når man ellers havde gennemskuet opbygningen af sitet.

Og jeg kommer til at savne DVD anmeldelser af Bo Green Jensen. Hvis man
klikker ind på DVD/VHS anmeldelser på det nye Scope får man intet af
vide om ekstramateriale/tekniske oplysninger om dvd udgivelserene.

Mvh.

Ole

Fra : Michael Legart

Dato : 08-04-01 14:00

On Sun, 8 Apr 2001 14:41:49 +0200, Jesper Vestergaard <vega@cinemazone.dk> wrote:
> stopper med at at rapportere fra filmbegivenheder, skrive artikler, lave
> interviews og alt det andet gode, som man kunne finde i den gamle version,
> når man ellers havde gennemskuet opbygningen af sitet.

Man skal vel altid vaenne sig til noget nyt?

Jeg er rimelig sikker paa at de lytter til forslag, hvis folk sender saadan nogle.
(Der er vist en "Fortael os din mening" ting paa siden.)

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-04-01 15:03

On Sun, 8 Apr 2001 12:59:52 +0000 (UTC), legart@daarligstil.dk
(Michael Legart) wrote:

>Man skal vel altid vaenne sig til noget nyt?

Jaeh, hvis der vel og mærke er noget nyt? Det virker mere som ting,
der nu mangler.

>Jeg er rimelig sikker paa at de lytter til forslag, hvis folk sender saadan nogle.
>(Der er vist en "Fortael os din mening" ting paa siden.)

Der er også en "Luk"-knap i browseren, og jeg er ret overbevist om at
mange flere bruger den, end hjælper med at redde Scope.

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Ask Bjoern Hansen

Dato : 09-04-01 00:41

legart@daarligstil.dk (Michael Legart) writes:

> Det er saa vidt jeg ved de samme folk, som staar bag den nye version af scope - scope
> er jo ikke nedlagt, men "bare" kommet i en nye (og efter min mening meget bedre) version

eh, der er ingen liste over spilletider. Og der er cirka 234523454
knapper ikke relateret til film. (hvilket goer det umuligt at finde
dem der var). Og intet arkiv.

Jeg ville sige at den nye version er cirka ubrugelig.

- ask

--
ask bjoern hansen - http://ask.netcetera.dk/

Fra : Zurfer

Dato : 09-04-01 08:57

> eh, der er ingen liste over spilletider. Og der er cirka 234523454
> knapper ikke relateret til film. (hvilket goer det umuligt at finde
> dem der var). Og intet arkiv.

Ja, hvor er filmarkivet over alle de gamle anmelderser..??

> Jeg ville sige at den nye version er cirka ubrugelig.

Det er desværre også mit første indtryk!
Hvorfor skal der ændres på noget som var ret så godt..?

Kenneth

Fra : Zurfer

Dato : 09-04-01 08:55

> Det er saa vidt jeg ved de samme folk, som staar bag den nye version af
scope - scope
> er jo ikke nedlagt, men "bare" kommet i en nye (og efter min mening meget
bedre) version

Laver de ikke anmeldelser mere eller viser de bare "resultaterne" af andres
anmeldelser.?

Kenneth

Fra : David J. V. Jensen

Dato : 10-04-01 01:40

"Zurfer" skrev:

> Hvad er der blevet af www.scope.dk ..?
>
> --
> Mvh. Kenneth

Ærgeligt at Scope er nedlagt. Efter min opfattelse er det hvad der er sket.

Jeg brugte primært Scope for Bo Green Jensens (BGJ) DVD-anmeldelser. Disse
er tilsyneladende blevet skiftet ud med almindelige biografanmeldelser,
hvilket i DVD sammenhæng ikke er særligt informativt. Ærgeligt. Heldigvis
kan jeg stadig nyde BGJs bioanmeldelser i Weekendavisens kultursektion.

Mvh.
David Jensen