MS Windows
briani 27239
Nedslukning af XP pro
Fra : Søren

Dato : 02-09-03 05:46

Min nevø´s computer er lidt vanskelig at slukke ned.
Når jeg beder Windows XP pro om at slukke går der ca 5 minutter inden der
sker noget.
Jeg har lige installeret nyt bundkort og inden det var der ingen problemer.
Kan det have noget med det at gøre eller er det noget der ligger i windows
og driller ???

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Søren

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 02-09-03 06:19

On Tue, 2 Sep 2003 06:46:14 +0200, Søren wrote:

> [...]
> sker noget.
> Jeg har lige installeret nyt bundkort og inden det var der ingen problemer.

Så er det nok der problemet ligger. Windows er ikke blevet ominstalleret i
den forbindelse vel?

De gange jeg har lavet sådanne HW-udskiftninger har jeg altid ominstalleret
Windows. De fleste gange for at få det til at køre optimalt... somme tider
bare for at få liv i skidtet!

--
Lars

Fra : webfactor

Dato : 02-09-03 09:32

"Søren" <xxshtxx@paradis.dk> wrote in message
> [...]
problemer.
> Kan det have noget med det at gøre eller er det noget der ligger i windows

Du kan prøve dette Regestry tweak
HKEY_CURRENT_USER/Control Panel/Desktop
Find variablen "AutoEndTask" giver du værdien 1
www.webfactor.dk