Donnie - mangler et Soundtrack. (godt nok ~
Fra : Morten Jensen

Dato : 01-09-03 22:28

et lille tillægs-spørgsmål:

Nogen der ved om musikken "Donni Darko Score" er udkomme i DK. Jeg har ikke
været i stand til at finde den nogen steder.

Amazon vil have £17.99 hvilket jeg finder voldsomt. Tilsvarende koster i US
$13.99 + en hulens masse porto, told, moms o.s.v.

Nogen der har en idee om at den kan skaffes i gode gemle DK.

MVH
Morten

Fra : Rasmus Toft Lauridse~

Dato : 02-09-03 01:31

Morten Jensen wrote:

> [...]
> $13.99 + en hulens masse porto, told, moms o.s.v.
>
> Nogen der har en idee om at den kan skaffes i gode gemle DK.

Hvad med future entertainment

£9.99 inkl fragt *

http://www.futureent.com/music/details.php?id=3294

Rasmus

* Tror jeg nok. Det er lang tid siden jeg sidst har handlet der

Fra : Peter Heide

Dato : 02-09-03 11:29

Eller når det nu er så svært tilgængeligt er det vel ok
at bruge et stykke p2p software.

Fra : Morten Jensen

Dato : 02-09-03 13:06

Tjo. men så er den mp3 kodet i 128kb, lyder ikke særlig godt. Har ladet mig
fortælle at den skulle være fornemt indspillet. Så er det synd at "krympe"
den.

MVH
MOrten

Fra : Peter Heide

Dato : 02-09-03 23:36

Den ligger faktisk i et 192kb rip. Hvilket efter min mening er ok.
Soundtracket er forøvrigt jævn kedligt . Temaet er ok men efter
den niende gang har man fået nok.

Fra : Morten Jensen

Dato : 03-09-03 11:55

Vi er ikke enige om lydkvaliteten. mp3 kommer aldrig til at lyde som "the
right stuff".

MVH
Morten

PS. Tjo. smag og behag er foreskelligt, men nogen ting skal man bare have.