Køb af kondomer og glidecreme online
Fra : Brian Andersen

Dato : 01-09-03 22:24

Savner et par gode links til subj.
Skal helst kunne leveres i en ret diskret pakning (så man ikke har den
fjerneste ide om hvad det kan være)

Mvh BA

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-09-03 22:38

"Brian Andersen" <snail@mail.com> skrev i en meddelelse

> Savner et par gode links til subj.
> Skal helst kunne leveres i en ret diskret pakning (så man ikke har den
> fjerneste ide om hvad det kan være)

www.mr-erotic.dk
De har nogle gode glidecremer, både til anal og normalt samleje.. Og et
rimeligt bredt udvalg af kondomer

/ Jonas

Fra : Henrik B.

Dato : 01-09-03 23:44

Brian Andersen wrote:
:: Savner et par gode links til subj.
:: Skal helst kunne leveres i en ret diskret pakning (så man ikke har
:: den fjerneste ide om hvad det kan være)

http://www.adultshop.dk/

Kommer i en hvid, neutral papkasse. Afsender står som "JDA Consult".

M.v.h.

Fra : Hanne :o\)

Dato : 02-09-03 08:16

Hej

http://www.fabrikkernes-depot.dk/

Du kan bestille via mail, når du har fundet varene du skal have.
Vi har gode erfaringer med dem - hurtig og det kommer naturelt.

Hanne

Fra : J. Guldahl

Dato : 02-09-03 16:57

www.orion.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-09-03 19:19

On Mon, 1 Sep 2003 23:23:36 +0200, "Brian Andersen" <snail@mail.com>
wrote:

>Savner et par gode links til subj.
>Skal helst kunne leveres i en ret diskret pakning (så man ikke har den
>fjerneste ide om hvad det kan være)

www.aids-info.dk

der kan du købe kondomer i deres webshop. og de sender altid i diskret
emballage ihvertfald de 2-3 gange at jeg har brugt dem indtil videre.

Flemming Jacobsen