Blondiner hos TDC ??
Fra : CyberDog

Dato : 07-04-01 11:33

Hej gruppe

Er det mig eller får man tit fat i personer der egentlig ikke ved særlig
meget om noget når man rigner til TDC ?

Jeg bestilte ADSL Netexpress v.2 for et par uger siden, sagde til personen
der oprettede ordren at vores nuværende pro@ccess skulle nedtages og at vi
skulle have en 512kbit forbindelse.

Så får man ordrebekrætigelsen, hvor vi såmænd stadig har pro@ccess, ikke nok
med det så får vi altså kun 256kbit.. så er det vel ikke andet at gøre en at
ringe og lige forklare tingene langsomt.

Hvorfor fanden laver de ikke bare en online bestilling istedet for når de
ikke rigtigt kan få skrevet det rigtigt ned ??

Fra : Sune

Dato : 07-04-01 11:38

On Sat, 7 Apr 2001 12:32:35 +0200, "CyberDog" <CyberDog@yifan.n0t>
wrote:

>Hvorfor fanden laver de ikke bare en online bestilling istedet for når de
>ikke rigtigt kan få skrevet det rigtigt ned ??

http://internet.opasia.dk/abonnement/netexpres/bestil_adsl.html

Mvh
Sune

Fra : den glade dreng

Dato : 07-04-01 14:24

Sune <sune@sletmig.innocent.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ffrtct41obhao0rde6oc2e228g75gltmsu@4ax.com...

> http://internet.opasia.dk/abonnement/netexpres/bestil_adsl.html
>
> Mvh
> Sune

hmmm kan slet ikke forstå de har det på opasia hjemmesiden, de burde da ha
det på www.tele.dk og linke videre derfra, det havde da været mere naturligt

hilsen

Per

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 07-04-01 15:25

Hej,

> hmmm kan slet ikke forstå de har det på opasia hjemmesiden, de burde da ha
> det på www.tele.dk og linke videre derfra, det havde da været mere
naturligt

Nej, TDC Internet er et særskilt firma som er baseret på Opasia og Zillion.
At ligge det på tele.dk vil være misvisende !!

Ole Madsen / "Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC
Internet."

Fra : Carsten Matzon

Dato : 07-04-01 19:36

On Sat, 7 Apr 2001 16:25:14 +0200, Ole M. Madsen wrote
(in message <9an804$2mre$1@tnews.inet.tele.dk>):

> Nej, TDC Internet er et sÊrskilt firma som er baseret p Opasia og Zillion.
> At ligge det p tele.dk vil vÊre misvisende !!

Det er da såååå fedt at TDC nu efter at blive opdelt har fået mange nye
navne.Dejligt forvirrende og skal nok skabe mere koks i det end der er nu!...
Men så kan TDC jo bruge det som en undskyldning for at fucke up... ho ho ho

Carsten

Fra : Tjek

Dato : 08-04-01 18:25

"Carsten Matzon" <carsten@matzon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

nu!...
> Men så kan TDC jo bruge det som en undskyldning for at fucke up... ho ho

Det vænner du dig jo nok til...det er da også ekstremt svært at rumme - uha
uha...

- Tjek

Fra : Carsten Matzon

Dato : 07-04-01 19:34

On Sat, 7 Apr 2001 15:24:12 +0200, den glade dreng wrote
(in message <9an4dl$lbp$1@sunsite.dk>):

> hmmm kan slet ikke forst de har det p opasia hjemmesiden, de burde da ha
> det p www.tele.dk og linke videre derfra, det havde da vÊret mere naturligt

ENIG!....

Carsten

Fra : Gevaldi

Dato : 07-04-01 12:40

"CyberDog" <CyberDog@yifan.n0t> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Hvorfor fanden laver de ikke bare en online bestilling istedet for når de
> ikke rigtigt kan få skrevet det rigtigt ned ??

*LOL* hvem var det så lige blondinen var.

Hva' kalder man for øvrigt en ægte blondine, Golden Retriver.

Mvh. Gevaldi

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 08-04-01 00:29

On Sat, 7 Apr 2001 13:39:33 +0200, "Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com>
wrote:

>Hva' kalder man for øvrigt en ægte blondine, Golden Retriver.

Nej, for den forstår en ordre.

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Ghashûl

Dato : 08-04-01 16:50

On Sun, 08 Apr 2001 01:29:25 +0200, Poul Erik Lindaa
<pe.lindaa@aof.dk> wrote:

>Nej, for den forstår en ordre.
>
>Poul Erik

Jeg mener joken lyder:

Hvad kalder man en blondine med en hel hjerne?
En Golden Retriever!

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 08-04-01 22:55

On Sun, 08 Apr 2001 17:49:42 +0200, Ghashûl <look@my-sig.ghashul.dk>
wrote:

>Jeg mener joken lyder:
>
>Hvad kalder man en blondine med en hel hjerne?
>En Golden Retriever!

Ja, men hvor er du uretfærdig over for de søde hunde.

Poul Erik