MS Windows
briani 27239
XP og store diske ???
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-09-03 19:06

Hej !

Er der andre end mig, der har oplevet problemer med at installere
XP ?

Jeg har tidligere kørt med 2 stk 30gb diske - og der har aldrig
været problemer.

Nu har jeg så udskiftet dem med 2 stk 120gb diske.

Der går den fuldstændig død, når jeg prøver at installere XP ;-(

Jeg har lavet et C drev på 30 gb, som jeg prøver at installere Xp
på.
Derudover er der et D drev på 120 gb og et E drev på 90 gb.

Når jeg prøver at installere, så kopierer den fint alle filer
over - men derefter skal den boote og starte op igen - det gør
den ikke - den går helt død !

Hvis jeg selv prøver at genstarte, så vil den ikke boote fra
harddisken - og hvis den booter fra CD'en, så starter den forfra
ned at kopiere filerne.

Jeg havde så en "gammel " Windows ME liggende - og den har jeg så
prøvet - der er ingen problemer - den kan fint installeres - og
virker meget fint !

Hvorfor pokker vil XP ikke ?

Har andre oplevet noget lignende ?

Jan

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : MKH

Dato : 01-09-03 21:01

Tror ikke du skal regne med at XP er fejlkilden.

Venligst,
Martin.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-09-03 21:12

MKH wrote:
> Tror ikke du skal regne med at XP er fejlkilden.

Nej - men hvorfor pokker kan ME installeres uden problemer når XP
ikke kan ?

Jeg har prøvet at installere XP'en på en anden PC med 2 stk
mindre diske - der virker den fint.

Det virker da underligt ?