HSCSD og Cybercity Friabbonement ?
Fra : J.K.Arning

Dato : 01-09-03 18:56

Der skulle vel ikke være en herude der via HSCSD ringer op til
et Cybercity friabbonement og ved hvad deres opkalddsnummer er ?

Benytter en Nokia 6610 og vil have min bærbare på nettet
hvilket fungerer super med GPRS ( Telmore ) men til nogle
ting er det baree for langsomt.

Jeg har via net oprettet et Friabbonement hos Cybercity og
fået opkaldsforbindelsen automatisk " installeret " på den bærbare
men jeg kommer ikke på hos CC. Jeg ka niøvrigt heller ikke se
hverken brugernavn eller password nogle steder ...

Nokia 6610 er installeret som modem på den bærbare

Alt i alt .. nogle der ved noget og vil fortælle ?

regards

Fra : J.K.Arning

Dato : 01-09-03 18:59

"J.K.Arning" <news@nospamarning.dk> wrote in message
> Der skulle vel ikke være en herude der via HSCSD ringer op til
> et Cybercity friabbonement og ved hvad deres opkalddsnummer er ?

Jeg har forøvrigt forsøgt mig med CC support .. men det er min ferie
altså for kort til at vente på .. derfor spørger jeg her.

Regards

Fra : Tom

Dato : 01-09-03 19:11

> Der skulle vel ikke være en herude der via HSCSD ringer op til
> et Cybercity friabbonement og ved hvad deres opkalddsnummer er ?

Jeg har nummeret til Get2net frikald
100177307734

Du skal ikke indtaste noget brugernavn eller password (lad
indtastningsfelterne være blanke)

--
Tom

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 01-09-03 21:16

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> writes:
>Jeg har nummeret til Get2net frikald
>100177307734

Det virker ikke over en mobiltelefon med 1001-forkaldet.

Hos CC kræver det vist nok, at der bliver åbnet for dial-in fra
mobiltelefon, så du skal have fat i supporten, før det kan lade sig gøre.

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : J.K.Arning

Dato : 01-09-03 22:03

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> wrote in message

> Det virker ikke over en mobiltelefon med 1001-forkaldet.

Ja det er jeg også kommet frem til ..

> Hos CC kræver det vist nok, at der bliver åbnet for dial-in fra
> mobiltelefon, så du skal have fat i supporten, før det kan lade sig gøre.

Det er der noget der kunne tyde på .. jeg kan ihvertfald ikke komme på

Takker for responsen

Regards

Fra : Fischer

Dato : 02-09-03 05:57

> Der skulle vel ikke være en herude der via HSCSD
> ringer op til et Cybercity friabbonement og ved hvad
> deres opkalddsnummer er ?

Prøv: 35100000

*Fischer