MS Windows
briani 27239
w2k + sp
Fra : Ivan

Dato : 01-09-03 18:24

Dav i gruppen

Når jeg nu om føje tid skifter OS til w2k, vil det så være en fordel at have
hentet Sp 1+2+3+4. Sådan at jeg kan install dem uden at skulle på nettet??

Hi
Ivan

Fra : BorreBoy

Dato : 01-09-03 18:24

"Ivan" <icxadsl@galnetdk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
have
> hentet Sp 1+2+3+4. Sådan at jeg kan install dem uden at skulle på nettet??

JA!
http://www.duspinnst.com/bootcd.htm

Fra : Ivan

Dato : 01-09-03 18:33

> hentet Sp 1+2+3+4. Sådan at jeg kan install dem uden at skulle på nettet??
>
> JA!
> http://www.duspinnst.com/bootcd.htm

Tak for svaret

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 01-09-03 18:42

On Mon, 1 Sep 2003 19:23:34 +0200, Ivan wrote:

> Når jeg nu om føje tid skifter OS til w2k, vil det så være en fordel at have
> hentet Sp 1+2+3+4.

Det er nok med 4'eren.

> Sådan at jeg kan install dem uden at skulle på nettet??

Ja, de er vel altid gode at have... specielt i forbindelse med en
ominstallering.

--
Lars

Fra : Ivan

Dato : 02-09-03 15:54

"Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er nok med 4'eren.
Nå det var en skam at jeg først fik det at vide lige nu, jeg har jo hentet
alle fire sp'er. Vil det sige at jeg ikke behøver at install de første tre??

Tak for svaret.

Hi
Ivan

Fra : BorreBoy

Dato : 02-09-03 16:07

> [...]
> Nå det var en skam at jeg først fik det at vide lige nu, jeg har jo hentet
> alle fire sp'er. Vil det sige at jeg ikke behøver at install de første

Ja. Følg bare anvisningen i det link jeg sendte...

Fra : Ivan

Dato : 02-09-03 16:13

> tre??
>
> Ja. Følg bare anvisningen i det link jeg sendte...

Jamen det har jeg skam gjort, det var jo derved jeg såat der er 4 sp'er og
jeg tænkte som så hent det hele, hellere gøre det for godt end ikke godt
nok.
Tak for svaret.

Hi
Ivan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-09-03 18:55

In dk.edb.system.ms-windows, BorreBoy <borreYYY@lucasfilm.dk> says...
> Ja. Følg bare anvisningen i det link jeg sendte...

Klip venligst det overflødige væk - dine indlæg er noget ROD!

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : BorreBoy

Dato : 03-09-03 21:51

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.edb.system.ms-windows, BorreBoy <borreYYY@lucasfilm.dk> says...
>
> Klip venligst det overflødige væk - dine indlæg er noget ROD!

Nå, jeg synes nu ikke de er så slemme.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-09-03 18:54

In dk.edb.system.ms-windows, Ivan <icxadsl@galnetdk.dk> says...
> alle fire sp'er. Vil det sige at jeg ikke behøver at install de første tre??

Ja, idet de er kummulative, dvs. opsamlende.