Menu spørgsmål i CSS+SSI
Fra : Stjerne

Dato : 01-09-03 17:38

Hey igen folkens

Lige et nyt spørgsmål

Min side: www.Star-Reptiles.dk

som i kan se er der et punkt med Slanger
Kan man nemt lave så alle de punkter under først
kommer når man klikker på slanger?
Det kræver vel 2 forskellige menu filer.. hvis jeg ikke tager
helt fejl ?

Det er fordi der nu også skal være et punkt som hedder Edderkopper
med en del underpunkter.. for at man helst ikke skal scrolle på forsiden
Og så det ikke ser så uoverskueligt ud..

--
Webmaster
------------------

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-09-03 18:20

Stjerne skrev:

>Kan man nemt lave så alle de punkter under først
>kommer når man klikker på slanger?

Jeg ved ikke så meget om CSS, men om ikke andet kan du lave to
identiske sider hvor der mangler noget på den ene. Når man
klikker på det relevante link, hentes den anden side.

Du kan se et eksempel på teknikken her (hvor alt dog er styret
med tabeller):

http://fiduso.dk/arkiv_2000/obc_2000.htm

Når man klikker på billedet, kommer der en ny side magen til med
et bedre billede.

--
Bertel

Fra : Thomas Due

Dato : 02-09-03 07:09

Stjerne wrote:

> [...]
> med en del underpunkter.. for at man helst ikke skal scrolle på
> forsiden Og så det ikke ser så uoverskueligt ud..

Mjah, du kan opnå effekten med serverside meget meget nemt, men hvis
det ikke er en mulighed kan du vel opnå det med en invisible div og
lidt java script. Så skal du bare huske at tage højde for de brugere
der har slået javascript fra.

--
Thomas Due
Software Developer